Oh, what a night!

TACK världens bästa Charlotte och Izza som fixade till världens bästa kväll igår på Ambassadeur. Drinkar i mängder, dans (och sedan mer dans på Village), massvis med goodiebags som var helt proppfulla, en tävlingsvinst jag vann och sist men inte minst crazy photoshoots under hela kvällen, så ni lär nog se en hel del bildbevis här och här framöver.

Nu måste jag sova vidare då jag faktiskt ska på kryssning i eftermiddag och kom hem vid 4 imorse, måste ladda partybatterierna åter igen! :-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter och ser ut som en riktigt lyckad kväll ! Själv var man hemma och kollade på tv, blev lite överraskad när jag såg dig i publiken på Singing Bee finalen :D

2009-05-09
Postat av: Emma

Åh gud vad det verkar ha varit värsta toppenkvällen! Lite avis ;-) Hoppas du orkar med kryssningen ikväll nu då, hihi! Kramis!

2009-05-09
URL: http://modenessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback