Love kills slowly



Något som kanske är lite otippat är min lite rockiga sida, och i många år har jag varit ett stort fan utav Ed Hardy´s kläder och jag har samlat på mig rätt många plagg.

I sommar kommer detta kit vara en av mina "bikini-looks", och det som är lite extra kul är att dessa saker finns endast i begränsad upplaga. Men som alla andra märken så kostar det tyvärr. 499 kr för handduken  och 1 698 kr för bikinin, ganska dyra men jag fick tacksamt dessa i present av en kille som bejakade min kärlek för Ed Hardy, samt ville se mig i en väldigt sexig bikinimodell *hehe*.

Bilder: www.stayhard.com

Kommentarer
Postat av: Madeleine

spännande, är de en ny kille på gång kanske? :) Bikinin var häftig :D

Postat av: Anonym

Kan inte den där killen posta ett paket med dom beachgrejerna till mig också.

2009-05-25
Postat av: Angel

Grattis till nya killen i ditt liv

2009-05-25
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Aschmanda

Nice intervju ! Tihih



Jätte fin blogg också !

2009-05-25
URL: http://aschmanda.devote.se
Postat av: johanna

Söt bikini :)

Postat av: AMANDA FALK

Va du? Ed Hardy? :D Det trodde jag absolut inte, det var då verkligen otippat som du sa :P



Ha en fortsatt fin kväll Kelly!

Postat av: Angelica

Boyfriend??? ;) Väldigt fin bikini, skulle köpt den själv om den inte varit så dyr.

2009-05-25
Postat av: Lina van der Putten

Gud va snyggt de va! :)

2009-05-25
URL: http://lvdp.blogg.se/
Postat av: Sara

jaha, okej. tack för ditt svar :)

Postat av: Teresa [ 21 år och singelmamma till två ]

Jag köpte Ed Hardy bikini för några veckor sedan, och ser framemot att få inviga den i sommar :) Dock var det inte samma mönster/modell som på din.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback