Thy hair is saved

Numera måste jag säga att jag är en "happy camper", då mitt hår har aldrig varit så fint och lent på lääääänge tills jag använde detta märke - TRESemmé. Släpps nu i butiker någon gång i augusti och jag har lite smått panik då mitt shampo och balsam är snart slut.

Min favorit är den värmeskyddande sprayen som man har i håret innan man fönar/borstfönar/lockar m.m.. Jag har testat flera värmesprayer från dyrare märken som t.ex DISP, TIGI och Toni & Guy men håret fick inte alls samma kvalité. Visst, de var bra men inte i närheten lika bra. Med denna får håret glans, skyddas och blir helt silkeslent.


Och ja, dessa produkter har jag faktiskt fått från ett pressevent men jag lovordar inte dessa för att jag fått de gratis. Det är bara att se på mina senaste foton, så ser man hur vackert och silkeslent håret har blivit. Och äntligen har det blivit starkt igen så att jag kan få lite längd på det, då jag saknar mitt långa hår (gick över boobsen!) oerhört mycket och har kämpat sen i fjol utan att lyckas.

De produkter jag fått nyligen av Forhair.se (Goldwell) ska ändå testas men jag har svårt att tro att de kan slå mitt nuvarande. Som sagt, dessa är mina egna åsikter på hur dessa har fungerat på mitt hår och ingen har bett mig att skriva om det. Så inga gnällkommentarer nu att jag är "köpt" m.m., mitt hår talar för sig själv tycker jag :-)


Kommentarer
Postat av: K.

Jag tycker det ser ut som det brukar..? Ser ingen större skillnad alls...

2009-07-30
Postat av: johanna

Kul att du hittat nåt som fungerar :)

Ska nog prova när de kommer till butik!

Postat av: Michaela

Borde jag testa då mitt hår känns livlöst :/

2009-07-30
URL: http://miccisd.blogg.se/
Postat av: Linda

Ska absolut testa när det kommmer ut! Är ju bara några dagar kvar till augusti, så hoppas på en lansering snaart. Mitt hår behöver det. ;) Tycker verkligen det syns skillnad på dig, ditt hår är jättefint!

2009-07-30
Postat av: Ida

Låter bra det där, jag har itne hittat några riktiga favoritprodukter, men kanske beror påa tt jag aldrig riktigt behövt dem. Man märker ju inte sånt förrän man testat något suveränt!

Ska hålla utkik efter dem! Ditt ser faktiskt jättefint ut, mycket "Mjukare" än förrut!

Postat av: annawii

Man ser verkligen att ditt hår mår bra, det ser mjukt och fräscht ut :). Sen är de tinget fel med att få saker så länge man är ärlig och talar om att man fått dem :)



kram

2009-07-30
URL: http://annawii.devote.se
Postat av: Cecilia

Ja ditt hår ser verkligen fräscht ut nu, mjukt och glansigt som du säger!

2009-07-30
URL: http://ceccci.blogg.se/
Postat av: Nanna

Bra tips. Tack:)

Postat av: ida UNG MAMMA O NYINFLYTTAD TILL SMÅLANDSVILLA!

VILKA BRA TIPS OCH SUPERSÖT BLOGG!

2009-07-30
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja gumman, ditt hår ser fantastiskt ut! Den där produkten verkar lovande! Kanske borde prova.. Kramis!

2009-07-30
URL: http://modenessa.blogg.se/
Postat av: Alma

Klart du måste få lovorda något, men vore kul att veta vad du tycker är problemet med ditt hår är, typ att håret blir slitet lätt, är torrt, fet, ja du vet. Så man får en uppfattning över vem som borde pröva produkten ;)

:D

2009-07-30
Postat av: Alexandra

du har väldigt fint hår :) själv så är disp är räddare i nöden för mig

2009-07-30
URL: http://shopaholicbloggen.se
Postat av: Ulrica

Jag ska absolut prova dessa produkter. Mitt hår är eländigt och har inte blivit bättre av de produkter jag provat innan. Behöver också något så jag kan få tillbaka mitt långa hår.

Postat av: Linda

jag ska köpa de där när de kommer, klämde på de i spanien men kändes som för tungt att släpa hem :)

2009-07-31
URL: http://pindus.blogg.se/
Postat av: tjej

ja herregud vi fattar nu..detta är typ tredje inlägget du skriver " på MITT" hår, jag är inte köpt", vi fattar att det är dina åsikter och att du inte gör det för pengar=)



Ditt hår håller jag med om talar för sig självt kram

2009-07-31
Postat av: Ida

Vars kommer man att kunna köpa detta sen i augusti? :)

2009-07-31
Postat av: Sanna

Såg det där märket i en coop butik igår. Så det kommer alltså säljas i vanliga mataffärer?

2009-08-06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback