Consumer Lifestyle & Digital Media Event 2009

Nu var det ju så att vi var inte influgna till Portugal för att njuta utav den vackra miljön eller lyxiga hotellet - utan att få ta del utav PHILIPS produkter och nyheter inom formgivning, trender och livsstil. Detta är ett årligt internationellt event för dess anställda och journalister och i år var första gången bloggare har bjudits in - verkligen en sann ära att vara bland pionjärerna!

Alla hotellrum innehöll ett flertal produkter från Philips, bl.a denna "wake-up light" som väcker en vid utsatt tid med hjälp utav ljus som gradvis skiner starkare. Resultatet är en mildare och piggare effekt på väckningsförloppet på morgonen. 

Finns i olika utföranden och priset är från 700 kr och uppåt beroende på modell. Själv fick jag inte den att fungera då någon anvisningar ej fanns med, men de som lyckades ändå älskade den!







 
Andy Uffels är en världskänd frisör och jobbar även åt Philips som officiell ambassadör inom hårstyling. Här visade han 3 st looks med hjälp utav Philips hårtork och plattänger.

Philips ger sig på männen med stylingverktyg! En platttång för killar som vill slippa låna tjejens.

Det största dragplåstret inför eventet var CINEMA tvn. 59 tum och i format 21:9. De vi fick se var prototyper och kommer även att ha "Ambilight" som skärmarna nedan, där ljusen påverkas av färgerna i skärmen. Kunde vi inte ha fått varsin sån hem? :-)



Vibrerande massageverktyg, fanns även en modell för killar.



Sedan fanns det självklart en hel drös annat, allt inom matlagning, tandvård m.m. men det var visningar som vi ej hade åtkomst till enligt vårt späckade schema.



Kommentarer
Postat av: Anthony

cool bild den första :D

Postat av: Angel

dom hade ett event för wake up light för ett tag sen,men dit kunde jag inte gå.

2009-02-21
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Tess

har varit inne på att köpa en sån lampa vad tycket dom om dom?



Gillar du spelrecensioner eller coola bilder från spelen igår testade vi street fighter IV värt å läsa lite kram

Postat av: jessica

lampan va ju sjukt häftig:D finns den i affär?

Postat av: Beyond the sun

Plattång för killar låter som en bra idé! Vad är skillnaden på den och våra?

Postat av: linnea

en sån lampa vill jag ha, tyckte du att det funkade ?

Postat av: bitte

underbara bilder

Postat av: Sandra Söderberg

Hur tyckte du att den där lampan funka? Jag skulle vilja ha en sån.. ;)



http://www.hejhumor.blogg.se

http://www.hejhumor.blogg.se

http://www.hejhumor.blogg.se



2009-02-21
URL: http://hejhumor.blogg.se/
Postat av: Emma

undrar som många andra här om lampan funkar och är bra?



Har tittat på den massor med ggr, är supersugen på att köpa en sån.

Postat av: Erika - Vardagslivet som småbarns mamma. HÄGN MED!

WOW! SNYGG blogg! :)

2009-02-21
URL: http://precioso.blogg.se/
Postat av: ville

JOINA

2009-02-21
URL: http://villers.blogg.se/
Postat av: Anonym

JOINA

2009-02-21
Postat av: Anonym

JOINA

2009-02-21
Postat av: Josiee

Roligt att se alla bilderna sötnos :)

Postat av: Linn

OMG!! Vilken drömsemester!!!!

Postat av: Sven

Wake-up light: innan jag ens visste att den fanns skrev jag blogg om att jag ville ha en. Den finns i Sverige redan, men 700:-, det är nog exklusive moms.

Postat av: Lia

Wow, ni verkar ju ha haft en riktig superresa! Både nytta och nöje så att säga. Skulle heller inte ha nåt emot att byta februarivädret mot ett par dagars värme och sol :)

Postat av: Isadora

Sådan där tv med ambilight är riktigt bra, killen har en som jag fortfarande inte vant mig vid. Men det förstärker verkligen känslan när man kollar på något riktigt spännade!

Postat av: Maria

Har tv:n och den är KANON!!!!!

2009-02-21
Postat av: Jenny

Hur lägger man in en egen liten

ikon i (mitt fall ev en katt) i början

av alla mina inlägg? Du har ju en ros..Kram J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback