Hårstyling

Ett "Experience"-event som vi fick delta i var att styla en hårmodell där våra verktyg var hårtorkar och platt-och locktänger från Philips. Vi var 7 st lag som tävlade om den bästa hårstylingen. Domare var internationellt kände Andy Uffels (som vi alla satt och dreglade lite över) och han valde oss som vinnare!

The winning team! Här står vi med glansiga ansikten dvs. jag, vår otroligt vackra hårmodell och Heather från USA.

Frisyren vi gjorde bestod utav en snedbena, tupering bak, hår som vi knöt bak (utan hårnålar) och sen en liten enkel liten lock på topparna. Stackars tjej som genomled två helt oerfarna tjejer som slet med hennes hår, men hon var så söt och bara log (nervöst?) hela tiden.

Priset blev en smal plattång var, främst gjord för att göra fina lockar. Den vibrerar t.om och syftet är att genom vibrationerna ska alla hårstrån lägga sig bättre på plats.

Kommentarer
Postat av: Snusans Inredningsblogg

Vilken rolig utmaning. Kul att ni vann! :)

Postat av: Erika

Åh, vad roligt! Gratis! Den där plattången verkar ju superhäftig :)

2009-02-21
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: Erika

Haha, ojdå. Ibland hänger inte huvudet med fingrarna, jag menade såklart grattis! ;P

2009-02-21
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: kajsa

grattis! måste bara säga vilken supersnygg frisyr!! synd att jag har lite för kort hår för den...

Postat av: gossipgirl

Hej! Prenumerera på min blogg, så prenumererar jag på din! Säg till när du har börjat prenumerera på min bara, så prenumererar jag på din! Ha det bäst.

xoxo

Postat av: Jimmy Schönning

Tack för härlig tid i Portugal.

Var riktigt trevligt. Vill du ska veta att bloggverktyget på tv4.se har totalpajat och halva mitt inlägg har kommit in och därfar har din länk inte kommit. Klickar man på kommentera kommer fel sidor upp och allt är helt vrängt. Har altså inte uteslutit dig från listan av sköna bloggare utan verktyget har låst sig och den text jag skrivit har ej helt och hållet kommit in. Hoppas det skall lösas snart, så jag kan tacka även dig Kelly på min blogg. Ha en skön helg !

Postat av: linnea

en sån måste jag köpa :)

Postat av: Angel

åh grattis,vilken härlig erfarenhet

2009-02-21
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: ellen

hej, hur har du gjort för att få så mycket reklam på bloggen. jag vill gärna också ha det, svara på ett inlägg i min blogg. tack i förhand! :)

Postat av: jasmin

så fin uppsättning, gud :)

2009-02-22
URL: http://jasminz.blogg.se/
Postat av: Angelicas Closet

Vad roligt att ni vann!



Kram

Postat av: Malin

finfint! :D Kolla flätor&frisyrer:http://xplaitbymalin.blogg.se/category/flator.html

Postat av: Ann

Har du provat den?

Postat av: Anonym

2009-02-28
Postat av: erica

vad roligt :D plattången / locktången verkar superbra :) kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback