Vinterjacka

En dunjacka jag använder nästan varenda dag numera är min varma och sköna från d.brand. Har fått många komplimanger för den, och även från främmande tjejer på stan som kommit fram och frågat vart jag köpt den.

Finns hos Glitzy och Bubbleroom och kostar 1 799 kr och innehåller mjukt och gosigt dun. Storlekarna enligt mig är väldigt små och jag tycker ej att en dunjacka ska sitta tajt så jag tog en större storlek och jag är jättenöjd. (Ex. Small på mig kunde jag knappt knäppa och hade jättekorta ärmar) Ska visa min på så fort jag fått tag på någon som kan hjälpa mig fota.




Kommentarer
Postat av: christin

Den var snygg och ser varm ut! :)

Postat av: emelie

super läcker jacka måste jag säga. morr.

2009-12-10
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback