Little Miss Birthday

I måndags fyllde sötnosen Stephanie år och jag var självklart där och firade henne. Jag snickrade ihop en skojig godisbukett och hon fick ett rosettdiadem (Sonia Rykiel for H&M) av mig, en klapp som passade henne perfekt.


Min bukett som jag gjorde utav lösgodis och grillpinnar i trä :-)


Det bjöds på smarriga tårtor som jag glupskt åt upp...


Och goda kakor...


Izza dokumenterar kakorna, som en äkta bloggare!


Jag, Izza och Angelica softar (posar) i sängen i Steph´s lilla 1a tillsammans med ca 12 pers till som var där.

Efteråt bar det iväg in till söder, till Bauer där vi tog en drink. Izza och jag kände hungern extremt påträngande framåt kvällen (trots tårta och kakor) så vi smet iväg till Mcdonald´s innan hemgång.

Kommentarer
Postat av: nattiz ♥

sv: tack Kelly :D

gud vad fina grejer de hade inne hos cocoo. Men otur nog var hon inte där. Men de var hur mysigt som helst där ju och vi köpte ett varsitt halsband :D

Gott nytt år på dig med . puss :D ♥

2009-12-30
URL: http://nattiwz.blogg.se/
Postat av: Madde

Vilken rolig ide med buketten och GID va gott de såg ut me tårta, va ett braaaa tag sen ja åt riktig svensk tårta (här i usa äter man ju bara frosting på allt).

Postat av: Emmah's Closet

vilken fiffig present!:)

Postat av: Viktoria

Klockren present!:)

Postat av: IZZA

haha så typiskt bloggare! Vanlig syn i sällskapet ;)



Ha en toppenkväll! Kramar

2009-12-31
URL: http://izabella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback