Inför nyår

Mycket att förbereda nu inför morgondagen, och även fast jag inte får främmande storstädar jag idag hela min lägenhet. Jag tänker inte ha ett smustigt och stökigt hem då ett nytt och fräscht år börjar, så jag har satt fart rejält idag.

Outfiten är klar och jag kommer att fira nyåret på en privatfest med en hemlagad och lyxig 3-rättersmiddag, goda drinkar och massa skumpa. Jag kan faktiskt säga att jag längtar redan!

Nu ska jag ut och slänga av med ett 100-tal boxar och kartonger jag borde tagit tag i för flera veckor sedan. Efter det är det diskning och slutligen en vörtbröd-macka med julskinka och rödbetsallad tillsammans med julmust som belöning :-)

Kommentarer
Postat av: Erika

Macka med skinka är det bästa! =)

2009-12-30
URL: http://ikaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback