Hair


Här tänkte jag visa med vad jag brukar styla mitt hår med, samt mina favoritprodukter som gör underverk för mitt hår.

Mina stylingverktyg:

Locktång (för större lockar), Philips
Locktång (den minsta som finns och den jag använder mest), OBH Nordica
Borstfön, Babyliss

Mina stylingprodukter:

Värmeskyddande spray (sprayas i hela håret innan jag borstfönar), TREsemmé
"Anti-Snap" (serum för topparna innan man stylar och lockar håret. Svindyr (410 kr), men superbra.), REDKEN
Hårspray (denna håller formen, utan att göra håret "hårt" och stelt), TREsemmé
Dust it (för volym i hårbotten, använder den endast ibland då jag har rätt mycket volym redan), OSIS

Kommentarer
Postat av: Emmah's Closet

anti snap är något billigare på lyko.se, 359 kr :)

Postat av: Hanne

Anti-snap finnes hos Strawberrynet.com for ca. 110 norske kroner, utrolig billig:)

Postat av: Sunshine

Anti snap hittar du på feelunique.com för 174 svenska kronor, ingen frakt och inga andra avgifter. Super bra sida, finns typ allt! Rekommenderas varmt!

2010-01-12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback