Bloggminnen: Mars 2009

Vi fortsätter med årets tredje månad: Även här hände många roliga saker där jag bl.a bjöds ner till frisörmässan i Jönköping av M. Bindefeld och åkte tillsammans med massvis med kändisar med ett eget tåg och fick bo på ett designhotell. Jag fick även sitta bredvid Lars Wallin front-row vid catwalken och gå på galamiddag. En förträfflig liten tripp var det :-)



Jag fick designa en alldeles egen väska åt Fifi Bags, där jag fick välja färget på skinnet och fodret inuti. Självklart blev det en rosa med rosor :-)


Wille och jag satt i publiken på Let´s Dance :-)


Jane tog fina bilder på mig i skogen.


Kommentarer
Postat av: Jane

:) :) :)



♥♥♥

2009-12-21
URL: http://felicitasblog.com
Postat av: Johanna

Vad fina bilder det var på dig i slutet =) .



Postat av: Erika

Åh, det är så mycket man glömmer =)

2009-12-22
URL: http://ikaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback