Uuuuurgh!

Jag mår verkligen piss och är hemma idag. Och vilken tajming, då jag ska roadtrip till Göteborg imorgon bitti för att se Madonna på kvällen - och vi har ståplats. Oh maj gad, hur ska detta gå?

Behöver något att äta (har ingen som helst aptit, men måste ju ha något i magen idag) + vitaminer så jag måste knata ned till affären, men skjuter upp det hela tiden då jag är helt kraftlös. Har dessutom fått en avi för ett paket fyllt med tjusiga saker, oh la la! Så det får bli min morot och belöning för min ansträngning. Sol & värme är verkligen ingen hit när man är sjuk, så jag kommer vara helt slut efteråt.

Nu är det slut på gnället. Over and out.


Update: Sådär. Nu är jag inte en kostexpert men detta är vad jag tror kan vara bra för mig idag och det jag är sugen på. Paketet jag skulle hämta krävde legitimation vilket jag inte hade på mig, så tji fick jag.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Krya på dig gumman!

2009-08-07
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Mia

Det ser gott ut! Krya på dig :)

Postat av: Jenny

Mmm, det såg ut att vara smarriga saker du fick med dig hem!Krya på dig, hoppas du orkar till Madonna i morgon! kram kram

Postat av: Angelica L

Krya på dig!!

Kram

Postat av: Rebecka

Hej. Jag undrar var du hittar Gossip girl avsnitten på nätet. jag älskar serien och ligger med hemma denna fredagskväll och då skulle ju lite GG förgylla min kväll avsevärt!



Kramis



Rebecka

Postat av: Hanna

Krya på dig!

Postat av: Karin

Hoppas du kryar på dig så att du kan njuta av Göteborg och konserten!

Postat av: Clara

Krya på dig! typiskt att blir sjuk innan något viktigt, händer alltid mig.

2009-08-07
URL: http://collman.blogg.se/
Postat av: Josie

raaaaaaring då :( ring imon när ni närmar er, är antagligen ute med båt på fm men ring ring! Puss

2009-08-08
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du borde inte åka dit om du är sjuk, var inte självisk och smitta alla andra. Jag hade lackat om någon stod febrig och snörvlade brevid mig! Kan ju vara svininfluensan om du har otur och då smittar folk. Ta bättre hand om dig själv (vila hemma) och andra (vila hemma).

2009-08-08
Postat av: Candy

Hoppas att du bättrar dig kelly :) vill ju se din outfit till madonna-konserten!



saknar dig på topplistan!

Postat av: Jenny

mumma:)

2009-08-11
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback