Fuldag

Man har sina dagar då man piffar upp sig lite extra, och sen har man sina fuldagar. Idag hade jag verkligen den sistnämnda. Med gårdagens kläder (hade lite bråttom imorse och kom inte på ngt annat att ha på mig), flottigt hår som jag borde ha tvättat igår och inget smink förutom gårdagens mascara (ja, jag somnade med det igen inatt) har jag spenderat dagen som en blek och sunkig kopia av mig själv.

Det är dagar som dessa man är livrädd att råka träffa på ett ex, ett nytt ragg eller t.om en bloggläsare. Fast ärligt talat hade de nog inte känt igen mig iaf..haha. Jag har verkligen inte varit en vacker syn idag, men ska verkligen rycka upp mig imorgon då det är en "special day". Detta var inte direkt det glammigaste inlägget jag gjort, men va fan man är ju bara människa and shitdays like these happen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför hade du gårdagens kläder o smink då? ;)

2009-08-04
Postat av: Angel

Du verkar ändå rätt positiv,det gillas

2009-08-04
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Neah

Grattis i förskott! Hoppas att du får en trevlig dag! :)

Din mammas kommentar i inlägget om skor avslöjade det hela, hihi ^^

2009-08-04
Postat av: Anonym

Vadå sitt ex? Som om man bryr sig.. det är ju ändå slut.

2009-08-04
Postat av: Janne

Men var är bilderna på detta spektakel?! :)

2009-08-04
URL: http://film.grymt.org
Postat av: Linn

det är bara mänskligt! men saknar bilder, kul med folk som vågar visa upp hur illa det kan vara ibland!

Postat av: Erika

Man måste få leva och vara människa oxå :)

2009-08-04
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha hade också en sådan dag häromdagen och lyckades springa in i inte bara ett utan två ex, fan bara att le! ;-)

Postat av: Anneli

Hehe, BILD? Som Stina-Lee skrev för ett tag sen (eller rättare sagt- sa i en videoblogg) så borde man kunna visa upp även bilder på när man ser lite risig ut o inte bara piffade bilder, för att visa en mer sann sida av sig själv. :-)

Postat av: Hanna

Ny bloggadress, du får inte tappa bort mig pinglan!

Postat av: fredrik frisören

så fin profil bild du har.. =)

Postat av: Hanna

Såna dagar har vi alla. Hade varit kul med bild dock. :-)

Postat av: Kelly

Bilder får ni aldrig! haha, men däremot har jag haft ett foto på mig helt osminkad och sjuk, så jag har gjort min del känns det som :-)

2009-08-05
URL: http://kellybiddle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback