Fashion Party @ Café Opera

I måndags gick jag på invigningsfesten av Sthlm Fashion Week i regi av Micael Bindefeld och det var extremt skoj, speciellt tack vare alla härliga människor som man kände och till slut var vi ett stort, härligt gäng som festade till det helt spontant en måndagkväll. Dock var jag inte så slaviskt moderiktigt uppklädd, utan körde på en enkel tischa, svarta jeans, högklackade pjäser med guldnitar och matchande nitarmband, men det funkade bra iaf. Galet rolig kväll.



Alltid lika goa Alice!


Good things come in threes. Fredrick Federley, Jonathan Fagerlund och Wille.


Alltid lika supersnygga ("nu köööör vi!") - Tyra och jag på den bild som blev MINST suddig av alla vi försökte ta ihop *haha*

Sedan dog tyvärr min kamera, men ni som inte är med på bild vet ändå vilka ni är som jag var glad över att få träffa! :-)

Kommentarer
Postat av: Erika

Många kändisar med andra ;)

2009-08-13
URL: http://ikaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback