Sockersött hos Åhléns


I helgen gick jag förbi Åhléns och aldrig har deras inredningsavdelning lockat mig mer. Mycket i detta kollage har jag redan hemma (grytlapparna, korgarna, duschdraperiet, roshanddukarna och kristallglasen nedan), och fler inköp ska det bli.

Det jag ska köpa först och främst är de blommiga plåtburkarna, picknickkorgen, Leila´s kokbok (min förebild) och den blommiga stekpannan. Helst vill man ju köpa allting på en gång, men det är nog mest ekonomiskt att dela upp det lite.


Kommentarer
Postat av: Angel

ja oj så mycket fint ;)

2009-04-20
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Kristin

Åhléns prylar är jättefina!



Haha, i natt drömde jag om dig och två andra bloggerskor. Att jag bjöd upp er till min sommarstuga, så åkte ni iväg på Gröna Lund som låg mitt i Hälsingland! Konstigt haha. Betyder detta att jag läser din blogg för ofta? ;)

2009-04-20
URL: http://liddie.blogg.se/
Postat av: Victoria

Oj vad mycket fint! Forstar att du kanner dig dragen dit! :)

2009-04-20
URL: http://victoria.blogg.se/
Postat av: Fia

Tänkte också på det när jag var på Åhléns sist, mycket fint!

Postat av: Sandra

Mycket fint! Gillar stenen med välkommen:) Kram

Postat av: Carro

OJ vad mycket fina grejer :D

Postat av: Linn

Ja oj vad mycket söta grejer, verkligen din stil med kelly! ;)



Kolla gärna in på min blogg, jag skriver om mode, skönhet, hälsa och så har jag alltid lite skvaller att bjuda på!

Postat av: Emiliesskafferi

Åhh så mycket fina saker de har!

Postat av: annawii

Åh vad mkt fint! Vi kanske ska flytta snart så det är kul med inredningsinspiration :)



kram

2009-04-20
URL: http://annawii.devote.se
Postat av: Erika-mode-pyssel-m.m.

Så mycket fint!

Postat av: emma

oj vad mycket snyggt! haft en bra dag?



kram emma

www.emmabodbacka.blogg.se

Postat av: freja

fint!

Postat av: Viktoria

OJ, så mycket fint! Det måste verkligen spanas in!

Postat av: Hanna

Åååååh! Tack för tipset ;-)

Postat av: Angelicas Closet

Jag måste ha den rosa termosen!

Postat av: Anna

Oj, har aldrig riktigt tänkt på att Åhléns har så mycket fint faktiskt. Passar perfekt nu när jag ska göra om mitt rum till en lite mer lantigare och romantiskare stil :)

Postat av: Mia

Ja, många av de där sakerna har jag spanat in den senaste tiden. Men eftersom jag ska flytta i slutet av maj så vill jag vänta med att köpa :)

2009-04-20
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Lisa

allt det där passar verkligen dig :)

Postat av: Josefin

Jag avgudar också Leila.

jag fick hennes bakbok i julklapp och den kan VERKLIGEN rekomenderas, har alla klassiska recept plus en massa ny härliga. Bilderna är också helt fantastiska (det finns en bild på en rosa prinsesstårta, och jag som inte ens gillar prinsesstårtor, blir sugen på den när jag ser bilden!).



KÖP DEN, säger jag bara. Du kommer inte ångra dig...



Tack för en jättefin blogg btw <3

2009-04-22
Postat av: Sanna (Bloggen om allt mellan himel och jord)

Så synd att inte Åhlens har internet försäljning..

Gud vad man skulle klicka hem saker :P

2009-04-24
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback