It´s all about shoes

Det är skoj när ett blogginlägg genererar många erfarenheter gällande tvätt av vita tygskor. Då väldigt många av er har ändå lyckats med era Converse och Keds t.ex så ska jag ge det en chans :-)

Sedan blir jag lite smått irriterad över att min fina skohylla väcker kommentarer som att jag är "för gammal"  för att ha det och "omogen". Vad har ålder och mogenhet med en drös tjusiga skor att göra? Finns det en åldersgräns på att ha en walkin-closet också? *haha* Nej hörni - att vara omogen, det är att lägga ner (bortkastad) tid på att skriva sådana kommentarer :-)

Sedan kan jag tycka att det är rätt skevt att bli kallad gammal när jag endast är 27 år! (Fast för en 14-åring t.ex så kanske jag är lastgammal *haha*).


Sticks and stones may brake my bones, but words will never hurt me.
/"Gammel-Kelly"

Kommentarer
Postat av: Erika-mode-pyssel-m.m.

Jag tycker skohyllan är snygg, och vafan. Man måste ju göra av skorna nånstans!

Postat av: Anna - Sanningen om Amerika

bra Kelly att du inte lyssnar på folk som orkar klaga. Tycker din skohylla va tjusig :)

2009-04-08
URL: http://indelaware.blogg.se/
Postat av: Nina

haha vadå omoget? fattar verkligen inte. Skor. Omoget. Va?

2009-04-08
Postat av: Sanna

AMEN! Usch blir så trött på sånt!

Du är alltid lika fab kelly ;)

2009-04-08
URL: http://linslusen.blogg.se/
Postat av: Moa

Antar att det handlar om avundsjuka. Vissa personer har ju en tendens att lägga ner mycket energi på elaka kommentarer. Man undrar just varför?!

2009-04-08
URL: http://www.molia.se
Postat av: Jane

Det är väl inget fel på att gilla skor?! Äsch, jag tyckte att din skohylla var superfin! :) Kram sötnos!

Postat av: Ida

Hahahaha, jag skrattar ihjäl mig, skulle du vara för gammal! Jag är 31 och har en drös med vackra skor i min bokhylla i vardagsummet. Har man vackra saker vill man ju natruligtvis visa upp dom. Att folk orkar!

2009-04-08
Postat av: Anonym

sv du har helt rätt kelly:-)

Postat av: Camilla

Jag skulle ju göra vad som helst för att få ha de där skorna i en hylla så där. Men tror tyvärr inte sambon tillåter det. Och jag får faktiskt lite SATC-känslor av det hela. Och hur gamla är inte de damerna då? =) kram kram

2009-04-08
URL: http://camc.blogg.se/
Postat av: annawii

haha det var det löjligaste jag hört! Det är ju nu man börjar ha en samling skor som faktiskt är värd att visas upp plus att det är i vår ålder (och äldre) man har råd att inreda en snygg walk-in-closet.

Det är väl snarare moget att ta hand om sina kläder och skor istälelt för att bara låta dem ligga slängda på golvet (så gjorde jag när jag var yngre iaf ;).



kram anna

2009-04-08
URL: http://annawii.devote.se
Postat av: Sara

Skriver igen eftersom du inte svarade :I du kanske missade vad jag skrev. Och jag tycker inte att en skohylla är omoget :)



"Hej hej, vill också ha disney smycken :) hade tänkt klicka hem från Asos men det står att dom bara skickar till Ireland och UK. Hur lyckades du beställa därifrån? :)"



ha en bra dag

Postat av: Caroline Erlin

Jättebra att du inte lyssnar på de omogna kommentarerna!

Postat av: AnnaIda

Haha, nej en skohylla har väl ingen åldersgräns heller. Hur orkar folk? ;)

Skönt att du bara skrattar åt det och inte tar åt dig.



Kram kram

2009-04-08
URL: http://annaida.blogg.se/
Postat av: Agnesa

Själv hade jag inte ens kunnat gissa att du är 27 år gammal, you look way younger! :)

2009-04-08
URL: http://agnesalh.blogg.se/
Postat av: Chrriss

Hahaha.. orka bry sig om idioter :) Go Kelly!

2009-04-08
Postat av: Chriss

Hahaha.. orka bry sig om idioter :) Go Kelly!

2009-04-08
Postat av: Hanna

Man kan väl inte bli för gammal för skor, haha. Det var det dummaste jag hört. Även 27-åringar måste ju få ha nåt på fötterna.. ;)

Postat av: Sandra

Det var det löjligaste, självklart kan man väl ha en skohylla oavsett ålder.. det är säkert många 85 åringar som har det oxå.. det är ju inte omoget iaf, det är snarare lyxigt och jag tror dom som kommenterar så elakt bara är avundsjuka för att dom inte kan ha en sån hylla ;)



Nu fick jag veta hur "gammal" du är med, visste inte riktigt förens nu ;)

2009-04-08
URL: http://sandrajjj.blogg,se
Postat av: Karolina

Ha ha, men guud! Om man har så många fina skor så måste man ju få visa upp dom;P Jättebra idé! Jag förstår inte heller vad detta ska ha med mognad att göra. Alla måste väl få ha fina skor, oavsett vilken ålder man är i, a womans right to shoes liksom! Bara det att man skriver sin kommentar anonymt och inte kan stå för det man säger visar väl en stor omognad. Fortsätt köra din grej Kelly!

Postat av: Anna

I såna fall är jag lika omogen som du Kelly (: Men håll med mig att livet är mycket roligare när man är så barnsliga som vi är.. istället för att sitta på internet och leka lill-gammal? :)

2009-04-08
Postat av: Åsa

Tänkte bara säga att jag hade haft mina skor överallt ..helst ljussatta i vart enda rum om jag kunde ! Det är inget fel med det. Och ingen blir väl för gammal för att ha skor på sig ? Vart faan ska man ha skorna då om man inte får ha dem i sitt hem ? haha

2009-04-08
Postat av: Sara

27 är ingen ålder, förstår inte varför alla tror att livet slutar efter 25..

2009-04-09
Postat av: Madde

oj, tvärtom tycker jag! jag skulle också vilja ha en bokhylla med mina finaste skor i, tyvärr har jag inte platsen, varken för skor eller för någon bokhylla, jag älskar skor och jobbar i en skobutik vilket är himlen för mej! Fortsätt med sina bokhyllor för skor! i love it!

Postat av: melle

what the? för gammal? jag är ju oxå 27 och skulle LÄTT ha mina skor framme, om jag hade plats. det är ju vackert, kanske tillochmed en form av konst? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback