A cup of tea

Te-fantast som jag är (jag är ju faktiskt delvis engelsk, tea runs through my veins!) så gick jag på en teprovning idag som ordnades utav Nestea. 2 nya smaker kommer att lanseras vilket är grönt te med citrus och rött te med päron, den förstnämnda var min favorit.

Chaikhana där vi befann oss är ett litet, mysigt tehus beläget mitt i Gamla stan och vi fick testa flera olika sorters spännande teer (bl.a ett rökt, svart te) medan vi lyssnade på dess ursprung, historik och vad man kan äta till. Ellinor och Terese var mina söta bordsdamer, alltid lika trevligt att träffa dem och detsamma gällde Jane och Delinda som också var där.


Kommentarer
Postat av: Rebecka Djerf

Åh, Chaikhana är verkligen hur mysigt som helst! Fikade där i julas med min släkt då vi åkte ned till stockholm! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback