Gratis shopping!

550 kr på H&M har jag fått ihop tack vare er och Gratisklader, i eftermiddag ska jag se om jag kan hitta något. Bli medlemmar ni också, värva er genom mig och få 50 poäng direkt. Man kan välja mellan H&M och Ginatricot.

Sen har jag även 300 kr hos KICKS, tänkte att jag skulle köpa en i.d. mineral foundation för de korten. Dessa fick jag åter igen tack vare er och Gratismakeup! Samma villkor gäller som för klädsajten, fast då kan man även välja Makeup Store.

Ps. Glöm heller ej Gratismode där det är ännu lättare att skaffa poäng och presentkort i praktiskt taget vilken butik du önskar! Ja, jag vet - nu blir det mycket gratissajtreklam!



Kommentarer
Postat av: LIVINGROOM

sådärja ;) kan du shoppa loss lite där ja. gjort en beskrivning med sushi nu. inte alls svårt :) kika in :)

2008-11-25
URL: http://livingroom.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Jag har faktiskt inte testat på dom där. Kanske skulle testa gratismode då.

Inte illa med så mycket presentkort!

2008-11-25
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: Angelica Norman

Åh vad kul!=)

2008-11-25
URL: http://anjelique.blogg.se/
Postat av: Emma

Roligt värre! De där gratissidorna verkar ju väldans bra..

Postat av: jenny

Jag är oxå medlem på dessa sidor men funkar inte bra för mig,får tyvärr inga poäng för för få som vill adda sig till detta,,Men kul för dig att få så många presentkort!

Postat av: catta

www.cattasshowroom.blogg.se

www.cattasshowroom.blogg.se

www.cattasshowroom.blogg.se

www.cattasshowroom.blogg.se

www.cattasshowroom.blogg.se

www.cattasshowroom.blogg.se

www.cattasshowroom.blogg.se

www.cattasshowroom.blogg.se

www.cattasshowroom.blogg.se

www.cattasshowroom.blogg.se

www.cattasshowroom.blogg.se

www.cattasshowroom.blogg.se

www.cattasshowroom.blogg.se

www.cattasshowroom.blogg.se

www.cattasshowroom.blogg.se

www.cattasshowroom.blogg.se

KOLLA JÄTTEGÄRNA IN MIN BLOGG!!

(Om detta stör, så ber jag om ursäkt. Försöker bara att få mer läsare till min blogg.)

Postat av: vesna

vet att du gillar rosett grejer, så tänkte tipsa dig om den här ringen :)



ur o penn

Postat av: Linnea

Grattis till att ha upptäckt twilight! Har själv varit ett galet fan i 2år och har haft nedräkning till filmen sen i våras. Jag och min kompis har till och med en twilight blogg (jepp vi är töntiga).



Tänkte bara säga att du verkligen borde läsa den på engelska istället. Tro mig jag har läst den på båda språken och du missar så otroligt mycket i översättningen. Den är så väldigt mycket bättre/finare på engelska. Ha det bra!

2008-11-25
URL: http://twerds.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra blogg rolig att läsa :D

2008-11-25
Postat av: Peter - mode från en kille

bra blogg rolig att läsa :D

2008-11-25
URL: http://kjarsgard.blogg.se/
Postat av: hannie



vem ska hjälpa mig då!?

kanske ska börja med o registrera mig på en sån där då.

2008-11-25
URL: http://lillababy.blogg.se/
Postat av: Ann

Min åsikt om dom sidorna är att har man en stor blogg så är det lätt att få poäng annars är det kämpigt. Jag är medlem på allihopa. På Gratisbio.se har jag kommit upp i poäng så jag kan få en biobiljett =0)

Postat av: Emma

jag e medlem dära men d händer ingenting. du får massa presentkort och saker för att alla blir medlem igenom dej, :P jag har typ 50 poäng. håller m ann..



ha d bra :D!

Postat av: Sandra Tjulin

Ha en trevlig kväll :D



Vad tycker ni om låten All By Myself?? svara på mina frågor i min blogg :) http://sandratjulins.blogg.se

Postat av: emma

det funkar ju bara för kända bloggare tack vare att alla värvare sig genom dem och tror att det är lika lätt för dem att få presentkort :P taskigt

2008-11-25
Postat av: Misslyyckad´

inte illa! :)

Postat av: Sonya

hejsan söta Kelly!

jag är med och tävlar absolut.



kisses and hugs !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback