Foto-frossa!

Riktigt skoj var det på mässan med fotoutställningar, seminarier och massvis med kameraförsäljning. Här nedan är några kort jag tog bland utställningarna.




Fantastiska foton av modefotografen Åsa Tällgård.

Stjärnfotografen Lorenzo Agius (snubben till höger) som fotat ALLA kändisar som finns höll ett seminarie och visade lite av hans verk. Ovan är foton han tagit på Gwen Stefani.



Foton ovan av Karolina Henke.

Det fanns inte endast modefoton, utan massvis med otroliga djur-och naturfotografier samt en dokumentär som visades om den fantastiska naturfotografen Mattias Klum.


Kommentarer
Postat av: Mini

Såg en tjej på stan idag som var sjukt lik dig, men äldre. Läskigt gumman ;)

Postat av: Mariah N

rolig mässa.roligt att se foton.

2008-11-15
URL: http://nimah.blogg.se/
Postat av: Mini

Ja, det var SJUKT likt! Skulle jag gjort, jävla skit. Men trodde det var din mamma lr ngt, men hon är väl inte i skånetrakterna ;)

Postat av: Mini

Ja, det var SJUKT likt! Skulle jag gjort, jävla skit. Men trodde det var din mamma lr ngt, men hon är väl inte i skånetrakterna ;)

Postat av: Sussi

Åh så spännande, Karolina Henkes foton är fina!

Postat av: catta

Snygga foton!!



Ville bara passa på att tipsa om min blogg!! Jag skriver om allt möjlit, men för att sammanfatta det lite så skriver jag mest om min vardag, mode och skönhet m.m. KOLLA JÄTTEGÄRNA IN DEN!!



Kram&Puss

Postat av: Lillian

Japp, riktigt snygga foton. Kan tänka mig att du hade en intressant och givande dag!

Kika gärna in på min blogg och ta del av veckans erbjudande...

Postat av: mari

Underbara bilder.

Håller själv på att lära mig med foto och redigering. Har du någon bra sida med svenska tips för photoshop.



Glöm inte att tävla på min blogg om ett par D&G-underkläder. Sponsrad av www.paprikastore.se



Ha det bra!

Postat av: Angel

va fina bilder

2008-11-15
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: nadja

jätte fina bilder

2008-11-15
URL: http://rosalady.blogg.se/
Postat av: Annelie

Såg dig ett flertal ggr där idag :)

Postat av: Jenny

bild nr två e ju på elsa hosk, hon gick i en klass under mig på gymnasiet=)

2008-11-16
URL: http://vofflan.blogg.se/
Postat av: Nicki

det första fotot var riktigt snyggt!

2008-11-16
URL: http://niicki.blogg.se/
Postat av: sara

Fint, verkligen. Älskar närbild på ansikten som den andra högst upp. så fint

Postat av: camilla

tråkigt att jag bor i dalarna och missade mässan, hade verkligen velat gå på den! vilken inspiration man måste känna efteråt.

2008-11-16
URL: http://camillabr.blogg.se/
Postat av: Fotografen

Mattias Klum är inte fantastisk. Alla treor som går media skulle kunna ta de bilder han tar om de satt på samma plats vid samma tillfälle som han.

2008-11-16
Postat av: Anonym

Mattias Klum är världens bästa föreläsare!

Postat av: melissa

åh vad fina bilder.

Postat av: S o f i e

tyckte nästan att det bara var modefotona som var värda att se, de andra fotona var rätt tråkiga ^^. Om man bortser från lite bilder av en fotograf som hade fotat väldigt mörka bilder :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback