Ny målning på g...

Trots att jag inte har en enda tatuering, så kan jag inte förneka att de är rätt balla! Jag brukar ofta se programmet Miami Ink som sänds på kanal 6 och jag impas varenda gång av hur duktiga de är. Sen har vi ju även LA Ink med superballa och snygga Kat von D!

Anyway....varje gång jag sett programmet har jag dreglat över deras underbara tavla, och jag ska minsann ha min egen! Fast istället för rött i bakgrunden blir det rosa färg. Nu gäller det att hitta den största duken jag kan hitta alt. snickra ihop en själv med egen träram+duk.




Kommentarer
Postat av: turbotrollet

Min drömtavla är oxå hemmagjord! :D

Har ett motiv jag vill göra, men jag vet inte riktigt vart jag ska hitta så stor duk som jag vill ha.. men så kan jag ju inte säga att jag lagt ned så hemskt mycket tid på att leta.. men min tavla är väl lika hög som den på bild, men den ska vara dubbelt så lång. ;)



Som sagt, stor duk? xD

2008-05-28
URL: http://turbotrollet.com/
Postat av: Elenore

Den är såå fin! Har dregglat över den vid flera tillfällen! ;-)



Ja jsut d! Har ju en ny "undercover" blogg!

Love! Elle

2008-05-28
URL: http://ladyboo.blogg.se/
Postat av: IZZA

Ett hett tips: Bolagret har skitbilliga blanka tavlor i alla möjliga storlekar. De största tror jag gick av för runt 300 (och DET är jättebilligt).. kvaliten vågar jag dock inte yttra mig om. Men blir det fel har man ju alltid råd med att köpa en ny till det priset ;)



KRAM!

Postat av: Sara - Dagens Positiva

Jag älskar Miami Ink! Ami är het. :)

Postat av: jenniff

OjOj, jaa den är verkligen jättefin den tavlan :) verkligen något man vill ha hemma, men tror att det skulle bli att måla direkt på väggen då :) kul med målningar direkt på väggen tycker jag

2008-05-29
Postat av: michaela

Miami/LA-Ink är fullkomligt underbara och inspirationsgivande program. Jag vill sjävl skaffa tatuering så fort jag får tillåtelse och man blir inte mindre sugen av att titta på det.

Postat av: Frida

jag är också en trogen anhängare av miami ink, inte nog med att dom är söta att se på dom kan verkligen sin grej också!

2008-05-29
URL: http://fridaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback