Teknikkvällen hos Mahir PR

Igår kväll var jag på besök hos PR-byrån MAHIR för en otroligt trevlig kväll med speciellt inbjudna gäster. Temat var "teknik" och tjejerna från Lillagumman.se höll i ett roligt och mycket intressant föredrag. Det är verkligen en blogg jag tänker läsa i fortsättningen!

Representanter från NOKIA och Guitar Hero var även på besök och visade massvis med nyheter, bl.a min fina mobil i rosa och ett Guitar Hero spel, fast pocket. Vid hemgång fick vi en trevlig goodiebag.


Ett tjusigt kontor har de minsann!


De små gummorna pratade om teknik, och sen testade jag Guitar Hero på lilla Nintendo DS.


Massvis med bubbel och mumsiga tilltugg. Till höger - min mobil fast med rosa detaljer. Var rätt sugen på att byta ut den! *s*


Goodiebagen.

Kommentarer
Postat av: Angel

Åh suck nu ångrar man ännu mer att man inte kunde åka.

2008-06-04
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: emma

Vad rolgit att få gå på olika saker som har med fler bloggare att göra :) Synd att man bor i fel stad :( men så är det eller har får få läsare ;)

2008-06-04
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Åhh. Hade varit superkul o gå dit ju:)

2008-06-04
URL: http://www.bexs.se
Postat av: Jane

Kul att träffas igår, visst var det lyckat?! Och kul att hitta till nya bloggar som man inte tidigare upptäckt! :)

Postat av: Emelinda

Härlig goodiebag :P

2008-06-04
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vill också gå på massa partyn och få fina goddiebags med mig hem. Ser härligt ut!

Postat av: Dessi

Mobilen var ju ursnygg! :) Roliga saker du verkar få gå på, blir ju nästan lite avis! ;)

Postat av: Angelica h

Vad kul att testa det nya guitar hero!

2008-06-04
Postat av: jossan

Jättefin mobil. Skulle inte säga nej till den.

2008-06-04
Postat av: Anna

vad fint! vill också ha goodiebag ;)

Postat av: linda

guitar hero sakerna skulle vara kul att ha :) allt annat var också fint

Postat av: Hanna

Åh guitar hero! Jag provade faktiskt första gången igår och det var ju helt galet roligt. Även om jag fick storspö hela tiden. Är bara att köpa hem och smygträna nu!

Postat av: Hanna

underbar goodiebag!

2008-06-04
Postat av: HannahSthlm

Åhh..verkligen trist jag inte kunde gå men jag var ju i Egypten:) Killarna hade dock blivit överkyckliga för goodiebagen så nu blev jag ju lite nedstämd (om inte annat för deras skull;) att jag missade..aja..Ha en skön weekend nu!:)

Postat av: Christerdiana

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback