Grodprins

Grodprinsar är något jag tycker är så fruktansvärt sött och magiskt - inte konstigt med tanke på att det är en sagofigur :-)

Men lite symbolik är det för mig också, som singel har man pussat många grodor - men ännu hoppas jag på att "den rätta grodan" ska dyka upp en vacker dag och förvandlas till min egen drömprins. *drömmer*




Gick förbi Butterick´s skyltfönster igår och såg dessa underbara grodprinsar. Jag har aldrig varit ett stort fan utav mjukisdjur, men denna sitter så sött på hyllan hemma. Den får äran att förbli mitt enda mjukisdjur i hemmet :-)

Kronan med pärlorna köptes separat, även den från Butterick´s.


Kommentarer
Postat av: baby loonia

söta

2008-06-24
URL: http://babyloonia.blogg.se/
Postat av: Maria

hihi, men guuue så sööt :D

Postat av: Malin

Jag gillar att man får ha mjukisdjur om man vill, fastän man är vuxen. Vi har två i soffan. ;)

Postat av: Silje

For en søt frosk:)

Alle single jenter skulle hatt en slik!

Postat av: Sara - Dagens Positiva

Så sött!

Postat av: cilla

Verkligen jättesöjt! :D

2008-06-24
URL: http://cijo.blogg.se/
Postat av: Angelica L

Aww vad gullig :D

Postat av: nattvinge

Så söta, kallade sonen för grodan hela graviditeten, så en sådan måste han få :-)

2008-06-25
URL: http://nattvinge.blogg.se/
Postat av: Didrikidunn

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback