Varmt

Kom precis hem efter en riktigt lång skogspromenad med hunden ner till en sjö, trodde att Våffan ville känna lite på vattnet men hon verkade vettskrämd. Riktig sommarhetta och sol har vi här i Stockholm, så pass att man känner lite sig orklös och matt. Vill bara ligga i en hängmatta i skuggan och smutta på en iskall öl eller rosévin. *drömmer*

Nej, nu ska jag fixa lite käk och se sen en film eller två, har en hel del nya filmer på lager att se. Jag skulle kunna hitta på något i stan och hänga där, men ärligt talat känner jag mig helt slut :-) Imorgon kväll blir det däremot grillparty, hoppas det blir lika fint och soligt då.

Kommentarer
Postat av: Angel

Ha en toppenkväll

2008-07-23
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Caroline

Promenader är det bästa som finns :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback