Outlet


165121-2220

Ni känner väl alla till mina flitiga besök på märkesoutleten på Gärdet och snart kör de igång igen med nya, heta utförsäljningar. Jag kommer givetvis fynda där åter igen!

Whyred Fredag 18/1 kl 7-19 och lördag 19/1 kl 11-16

Friis & Co, Saint Tropez Torsdag 24/1 kl 10-19, Fredag 25/1 kl 10-18, Lördag 26/1 kl 11-16

Fornarina 31/1 - 2/2 (återkommer med tider)

Adress: Öregrundsgatan 3, Gärdet
Snett mittemot Friskis & Svettis på Tegeluddsvägen 5 minuter från Gärdets T-bana, uppgång Värtan

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du vet inga märkesoutlets i Göteborgs området? :)

2008-01-17
Postat av: THEMAN

Tja jag brukar läsa din blogg tycker den är jätte intressant. Det är lite synd att det inte finns så många bloggar som handlar om mode fast för män.. hur som helst jag har postat 2 generella poster som handlar om mode för män d skulle va jävligt kul att få en tjejs åsikt om det hela så kolla in posterna och ge gärna en kommentar om du har tid.

Här är länken:
www.c-r.se/2008/01/17/vad...ha-pa-sig-del2/

MVH /THEMAN

Postat av: Emma

Jag måste gå nån av dagarna, har missat det varje gång hitills. =)

2008-01-17
URL: http://glooriaa.blogg.se
Postat av: Sweetheart

Spännande! Vad ska du komme hem med denna gång? :) Fornarina och Whyred skulle jag gärna spana in, synd att man bor lååångt bort :/

2008-01-17
URL: http://graceful.blogg.se
Postat av: Anna

Hej!
Du ser alltid så himla fin ut! Hur lägger du din rouge? Hälsningar anna

2008-01-17
Postat av: Christine

Synd att man inte bor i Sthlm. :-/

2008-01-17
URL: http://chrisse.blogg.se
Postat av: Linda

Synd att man bor i Götet :S.

Postat av: Emma

Är bra sugen, men har inte tid till att åka in tyvär.

2008-01-17
URL: http://emmspersson.blogg.se
Postat av: lollo

asså de e i stockholm va??:):)

2008-01-19
Postat av: maria

hej, finns det mycket kläder och sånt där? och är det bra?

2008-01-20
Postat av: Jenny

Är den alltid öppen? Alltså inte bara vid de datum du skrivit här över=??????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback