Treatment 551 av REF

Denna hårinpackning är gjord för att behandla mycket torrt och skadat hår, och pga. att jag färgar håret - vilket sliter rätt mycket - valde jag att testa den.


Den lovar att ge näring och reparera håret, och det stämmer på lång sikt om man använder inpackningen regelbundet (något som gäller alla produkter, speciellt inpackingar). Mitt hår blev mjukt och lent efter varje användning och gjorde mitt trassliga hår lätt att kamma ut. Stort plus för den fräscha melondoften.


Pris: 189 kr för 250 ml

Finnes hos forHair.se


Betyg: 4 av 5



Ps. Missa inte chansen att tävla om hårprodukter värde 500 kr! Klicka här!


Kommentarer
Postat av: Nicki

kanske man ska pröva!

2008-08-18
URL: http://niicki.blogg.se/
Postat av: Mode med Maria

Älskar melondoft :) Väl värt att testa då kanske :)

Postat av: Sofia

Färger du håret?!?:O

2008-08-18
Postat av: Mia

Härligt, tack för tipset! :)

Postat av: Therese

Jo den är bra:D skön doft också=)

Postat av: wardrobecandy

Låter bra :) Kanske borde prova den till min risbuske! Var ju inte så farligt dyr heller..

Postat av: My

Var hårmodell för REF för 2 år sedan, fick en hel del av deras produkter då och jag kan gott rekomendera deras serier! Riktigt bra grejjer!

2008-08-19
URL: http://mymymyyy.blogg.se/
Postat av: Miaa

Det är konstigt att folk fortfarande skirver på förpackningarna att det reparerar håret när ingenting förutom en klippning kan bli av med kluvna toppar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback