forHair.se to the rescue

Det gäller att ta hand om håret, speciellt jag som regelbundet färgar och gillar att ta till hårfönen efter tvättning (och ibland locktången). Jag har ju bl.a testat en inpackning från REF som jag tänkte recensera lite senare, men nu har jag lite andra produkter på väg för att rädda mitt barr från att bli torrt och sprött. Jag har gjort min beställning åter igen från forHair.se som har bra service och snabb leverans.




Här blir det Matrix produkter som gäller, silvershampot har jag redan skrivit om - tar bort ev. gula toner och gör underverk. Tyvärr tenderar den att göra mitt hår aningens torrt, så ett bra balsam eller/och inpackning är ett måste.

Jag har beställt:

Shade Memory Blonde Treatment
Inpackning för blekta eller färgade blonda hår som ger intensiv glans. Återfuktar och återruppbygger håret. Förebygger kluvna hårtoppar.

Shade Memory Blonde Conditioner

Balsam som återuppbygger och stärker blonderat eller ljusfärgat hår. Ger intensiv glans. Kan användas varje dag. Ger ett glansigt och mjukt resultat.

Essential So Silver Shampoo
Neutraliserar mässingstoner och fördjupar det naturliga hos blonda, slingade eller blekta hår. Dämpar glanslösa, gula toner och tillför en skimrande lyster på grått och vitt hår.


Recensioner kommer...


Kommentarer
Postat av: Anonym

^

^

^

^

^

VINN ÖRHÄNGEN.

GÅ IN HÄR: http://recenseramera.blogg.se/2008/august/tavla-och-vinn-orhangen.html#comment

^

^

^

^

^

^

2008-08-14
Postat av: Cecilia

Blir spännande:)

Postat av: Mikaela

Vad scary för precis dom där produkterna (+ ett balsam) beställde jag för 2-3 veckor sen. Love them!

2008-08-15
URL: http://m1kae1a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback