Inspirationsdag

Jag var borta hela dagen igår då jag och en kollega och medverkade i ett event som hette "Inspiration på arbetsplatsen" som var hur skoj som helst, jag var helt slut när jag kom hem då  man hade garvat hela dagen. Men det var många gripande och otroliga saker man fick ta del av också. Allting tog plats i Intiman teatern vid Odenplan.

Christine Meltzer var värd och kom självklart ut som olika personer varje gång. Sedan var det Gunde Svan, Lasse Gustavsson, komikern Ann Westin, allsång med Gabriel Fors m.m. Tyvärr kom inte Linda Lampenius, utan ersattes med en annan duktig violinist.

165121-2945


Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Vad härligt med en inspirationsdag!

Postat av: Thorkatinka

Interesting. No more comment :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback