En tävling till er utan bloggar

Det är många som varit besvikna på mina tävlingar där man måste ha en egen blogg, så för att kompensera alla er som ej kunde eller kunnat vara med på sistone lottar jag nu ut en goodiebag med massa härligt från Maya Design´s showroom. Maya fick en över, och ville gärna att den skulle tävlas ut.

image2448

165121-2453

Innehåll:

Örhängen, Maya Design
Nagellack, Mavala
Smith´s mentholated salve, Rosebud Perfume Co.
Lavendel ansiktsmask, Dainty design
Anti-frizz hårinpackning, Collistar
Choklad, Devine
Beauty stick, pormask borttagare
Läppsyl med choklad, Lisen Organics



Obs! Tävlingen är endast för de som EJ har en egen blogg, maila ett tomt mail till [email protected] och så lottas en vinnare den 22 feb! :-) VINNAREN ÄR NU UTSEDD! Grattis till Sofia Nyström!


Kommentarer
Postat av: Madde

Åh, gud vad härligt med någon som inte firar alla hjärtans dag OCH är uppe mitt i natten och känner sig ensam! Då var jag inte ensam :) Jag har ett problem som jag skulle vilja ha en synpunkt på...

2008-02-15
Postat av: Rina

tack så mycket, verkligen bra gjort av dig . :)

2008-02-15
Postat av: Emma

Vad vill du man ska maila?

2008-02-15
Postat av: Madde

... Om du blev handlöst förälskad i en kille, ni träffas på en fika (kl 17-18) men du får TOTAL tunghäfta och inte alls känner dig som dig själv när ni sitter där, men du skulle så gärna vilja säga den där kommentaren om hur fin hans shorta är, hur snyggt han kammat sitt hår, att hans hy är jättefin osv MEN DU GÖR DET INTE för du är så nervös och vill inte att det ska låta konstlat. Sedan hör han inte av sig. JAg hör av mig via mejl och han svarar att han inte tyckte att det passa, ibland känner man bara så... MEN HAN KÄNNER JU FEL, för det var ju inte JAG som satt där, eller det var det ju, men du förstår säkert... Nu har det gått 2 mån men jag tänker fortfarande på honom. Och skickade ett annonymt Alla hjärtans kort till idag. Men han har inte hört av sig. Visserligen VET han ju inte att det var jag som skickade det men han borde väl ha sina aningar...? Shyrra Shyrra svara på det här nu, ja håller på att gå i taket alltså..:) Huga tvättstuga, denna kärlek...

2008-02-15
Postat av: KELLY SVARAR:

Madde: Oj, jag vet inte riktigt vilket bra råd jag ska ge, har aldrig varit i denna situation själv. Men du kan väl säga till honom att du var nervös och inte alls dig själv och be om en andra chans? Om inte han lyssnar då och svarar, då är han helt enkelt fel kille för dig trots allt. Ja, kärlek är inte lätt inte :-)

Postat av: Madde

Tack för ditt svar ändå. Svårt är det med tanke på att det gått så lång tid. Han har kanske helt glömt bort en liksom... De vore ju inte så kul. Reaktionen blir ju "Men GUD har hon inte gått vidare än! Hahaha, vilken patetisk liten människa" Och så är det väl iofs. Lite patetiskt, men jag tycker det är så synd att han gav upp så lätt. Att jag blev nervös är ju egentligen ett gott tecken! Ett tecken som visar att jag tycker han är så attraktiv och härlig så jag får tunghäfta :)Fan,
skulle nån bli så i min närvaro (om jag var man, hur nu det är) skulle jag känna mig stolt och manlig och tänka shit hon blir nervös i min närvaro/av min manlighet. Coolt!

Jag menar tänk om jag suttit där och hållit låda och han inte skulle fått en syl i vädret, hur hade han känt sig då?

2008-02-15
Postat av: jenny

jag vill oxå ha ju :/

2008-02-15
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: HELENASCITY

häärligt =)

Postat av: Lena

Wohoo! Äntligen en tävling för oss ickebloggare. :o) Jag älskar o läsa bloggar, spec. din är jag speciellt förtjust i såklart!;o) Förstår inte hur man orkar lägga ner så mkt tid på det, men det är väldigt bra att ni gör det för då har jag ngt kul o läsa varje dag! :D *Håller tummarna för mig själv*

2008-02-15
Postat av: Petra

Jag behöver din hjälp. Vill ha lite respons på det smycket jag håller på att göra. Om det är en hiss eller diss! :) Titta in på min blogg och säg vad du tycker!

2008-02-15
URL: http://sotnosen.blogg.se
Postat av: ellinor

Äntligen en tävlig för dem utan blogg. Nu har jag mailat ett alldeles tomt mail. Trevlig helg. Kram

2008-02-15
Postat av: Sjuksköterskastudenten

Nu har jag mailat ett tomt (!) mail.

2008-02-15
Postat av: madde

Älskar din blogg! Får massvis med inspiration från dig! Skoj med en tävling för oss icke bloggare :D

2008-02-15
Postat av: Alexandra

Snällt av dig :)

2008-02-15
URL: http://darlingno1.blogg.se
Postat av: Madeleine

Aww, va snällt av dig! ^^ Älskar din blogg.

2008-02-15
Postat av: Louise

Åw, va roligt! Nu blev jag glad :)

2008-02-15
Postat av: Hanna

Nu har jag skickat ett helt tomt mail. Hoppas att det blev rätt!

2008-02-15
Postat av: Sofia

Haha konstigt det kändes att skicka ett tomt mail, men nu är det gjort och jag håller alla tummar jag har!!! :D

2008-02-15
Postat av: Sara

vilken bra idé! tack för en härlig blogg, läser varje dag :) trevlig helg!

2008-02-15
Postat av: Mini

Vad kul och bra att annordna en tävling för dem utan blogg också. :)

Postat av: Fredrica

ÅH vad jag håller tummarna!
Någon gång måste ju oturen vända...

2008-02-15
Postat av: evelina

äntligen, mail skickat :D

2008-02-15
Postat av: Katarina

Hur kan du kontroller att personerna som mailar inte har en blogg?

2008-02-15
URL: http://shoeholic.blogg.se
Postat av: KELLY SVARAR:

Katarina: Jag får helt enkelt lita på dem som tävlar.

Postat av: pauline

ska mailet heta något speciellt?

2008-02-15
Postat av: monya

tack så jätte mycket för denna tävling. har mailat nu, men jag skrev "tomt mail tävling" i ämnesraden, så att du vet vad det gäller, men det kanske man inte skulle göra ;-(

2008-02-15
Postat av: Alexandrah

Åhh vad roligt med en tävling för oss som inte har bloggar :-) Har skickat ett tomt mail och hoppas på tur *håller tummarna* / Alexandrah

2008-02-15
Postat av: Linn

Annars kan man ju faktiskt ha tävlingar för dom med blogg och dom som inte har någon... Båda samtidigt lär ju inte vara några problem.

Postat av: Anna

jag är med och tävlar :) kul med en tävling för de som inte har blogg. Men jag undrar en sak, när du fått in alla mejl från de som vill vara med och tävla. hur urser du en vinnare då? Drar du lott eller vad? :p kram på dig.

2008-02-16
Postat av: Anna

heh, kom på en sak till som jag undrar. Jo, skickar du ett mejl till den som vinner eller? :p

2008-02-16
Postat av: Lena

åh, vad kul att någon tänker på oss blogglösa också. :)

2008-02-16
Postat av: Ännie

ohh.. min mail som inte funkar som den ska =(

2008-02-16
Postat av: Amanda H

Nu har jag också mailat ett tomt mail! :)

2008-02-16
Postat av: josse

tack för tävlingen:)

2008-02-17
Postat av: Sussi

ÅH vad roligt nu har jag
mailat ett tomt mail åt dej..Hoppas man har tur nångång =) Kram

2008-02-17
Postat av: Lena

Jag vill väldigt gärna delta i utlottningen av detta fina paket.

2008-02-18
Postat av: Jenny

Himlans bra tävling ;)
Har skickat ett tomt mejl nu.

2008-02-19
Postat av: Liselotte

Heja rättvisemärkt choklad! :)

2008-02-19
URL: http://simsnorden.blogg.se
Postat av: Liselotte

Heja rättvisemärkt choklad! :)

2008-02-19
URL: http://simsnorden.blogg.se
Postat av: Shilan

Jag vill vinna WOW har länge väntat på en så här tävling :)

2008-02-21
Postat av: melinda

nice pris :D

2008-02-21
Postat av: rebecca

Äntligen nån som fattar att man inte behöver en blogg hela tiden!! jättefina
priser!

2008-02-21
Postat av: Miss Sara

Ett jättefint pris!

2008-02-21
Postat av: Helene

Ja, en tävling för oss andra dödliga! :)

2008-02-21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback