Fredagens shopping

165121-2874

Som nämnt tidigare skulle jag på secondhand jakt efter porslin. Jag fann dessvärre ej några askar eller tekoppar, men däremot dessa söta ting. Allting gick på sammanlagt 65 kr, från Myrorna.

165121-2877165121-2876
Rosa handdukar, "Nail food" nagelolja från Scratch Nails samt lite hudkräm och tvättgelé från Lóreal.

165121-2879
Andra skoköpet som gjordes i helgen var dessa beiga pumps i skinn från Bianco. Jag har även dessa i svart och snart kommer det ut en knallrosa version! *oh la la!*

165121-2875165121-2878
En locktång från OBH Nordica - här ska det bli docksöta lockar framöver!

Dagen avslutades med en manikyr på Scratch Nails i Åhléns City. Jag valde en nagelförstärkande behandling, där de filade, fixade nagelbanden, polerade och lackade och ett litet handbad ingick. Nu har jag en superbra kick-start för att få fina, välvårdade längre naglar. (Min fina ring i silver med sötvattenspärla kommer från NOVA Pärldesign).


Kommentarer
Postat av: Nika

Berätta gärna om du gillar locktången. Jag är också på jakt efter något att fixa kalufsen med :)

Postat av: Carro

En underbar hudkräm med tanke på priset :) Vad söt skålen med rosorna var!

Postat av: Carro

En underbar hudkräm med tanke på priset :) Vad söt skålen med rosorna var!

Postat av: Anna

du får också gärna säga vad locktången kostade :)
är också på jakt efter en sådan ..
så skriv om den :D

2008-04-13
Postat av: KELLY SVARAR:

Anna: 399 kr kostade den och jag ska göra ett speciellt inlägg senare :-)

2008-04-13
URL: http://www.kellybiddle.se
Postat av: Carina

Tänkte bara tipsa om att rusta säljer saker med rosor.

2008-04-13
Postat av: L8

Rosor är egentligen inte riktigt min grej, men den där skålen var ju bara för söt! :) Perfekt för smycken och småsaker kan jag tänka mig.
Och var hittade du de där handdukarna? Jättehärlig färg på dem!

2008-04-13
Postat av: L8

Rosor är egentligen inte riktigt min grej, men den där skålen var ju bara för söt! :) Perfekt för smycken och småsaker kan jag tänka mig.
Och var hittade du de där handdukarna? Jättehärlig färg på dem!

2008-04-13
Postat av: Linda

Men va söta saker!!!

Postat av: Linda

Men va söta saker!!!

Postat av: KELLY SVARAR:

L8: De kommer från Ohlsson´s tyger.

2008-04-13
URL: http://www.kellybiddle.se
Postat av: Therese

Jag är nyfiken på vad en sådan nagelbehandling du var på kostar? Jag skulle själv kunna tänka mig något sånt, men det får inte kosta för mycket...

2008-04-13
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Vilka söta skor! Kanske ska ta en tripp förbi bianco i veckan :)

Postat av: KELLY SVARAR:

Therese: 350 kr kostade det

2008-04-14
URL: http://www.kellybiddle.se
Postat av: Carolina

Riktigt fina pumps som du köpte!
Vilken skostorlek har du? Haha...
Vad kostade skorna?
Skulle kanske ta och köpa mig ett par rosa :)
Kramar /Carolina
Ps1. Din blogg är verkligen rolig att läsa, och vilka fina fynd du gör!
Ps2. Det är bra att du också tar upp lite viktigare saker, tex det med Engla (Även fast detta mest är en modeblogg) Go girl!

2008-04-14
Postat av: Olyckssyster

Du MÅSTE gå på Lagerhaus, där har de underbart söta koppar i rosa/gul/grön med rosmotiv i botten av kopp och på tillhörande fat och dessutom kantade med guld. Köpte en själv och jag är säker på att de skulle falla dig i smaken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback