Bon bon avec Alexandre Bonnet

Alexandre Bonnet bjöd på en lyxig och vacker bjudning i fransk anda med bakelser, champagne och manikyr som fanns att få på plats i en vacker lägenhet på Strandvägen. Stort tack till Alexandre Bonnet och Pretto PR!
 
Bakelserna som var gjorda av en kille från svenska kocklandslaget hade kända, franska märken som tema. Här ser ni Chanel, Jean-Paul Gaultier, Hermés och Sonia Rykiel.
 
Alla fick varsin flaska hem, c´est tres bien! Jag valde en rosé som jag ska bjuda mina tjejer på lördag.
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Alltså det där var den lyxigaste AW jag sett, tror jag! Får man vara avundsjuk? :)

Postat av: Lina

Åh, ser underbart ut! :) Trevlig helg!

Postat av: donnasandra

Treeeeevligt!!

2013-05-24
URL: http://www.donnasandra.se
Postat av: Annster

Härligt :)

2013-05-26
URL: http://annster.se
Postat av: Hanna

Vad roligt!

Postat av: Anna- Mamman som drömmer och längtar efter ett större boende

Åh vad härliga saker du är med på:) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback