Strike the armcandy pose

Det verkar som att jag har funnit min "armbands-pose" på Instagram, ett tema jag kommer att fortsätta med. Här nedan är färgglada looks från veckan som gått, vilken är din favvo?
 
1. Purple lady: Tröja från H&M. Armband från Lindex och flätade armband Cara.
2. Rosé lady: Tröja med rosépärlor från H&M. Eternity armband och roséklocka från Cocoo.se och nitar från Gina tricot.
3. Green lady: Topp från Gina tricot. Makraméarmband gjort av mig, guldklocka från Cocoo.se och Van Cleef & Arpels-inspirerat armband från Ebay.
4. Pink lady: Tröja från H&M. Armband gjorda av mig, guldklocka från Cocoo.se.
 

Kommentarer
Postat av: Helena Nygrund

Alla är ju precis lika fina, men du vet; en gång green lover-alltid green lover.... :-)

Kram och ha en underbar helg!

/Helena N

Postat av: Jen

Snygga klockor!

Postat av: Anonym

Purple lady är så fin

2013-03-01
Postat av: Rebecca

Rosé Lady

2013-03-01
Postat av: Jossan

Green lady

Postat av: Emelie

Rosé lady, så himla snyggt!

Postat av: Sofia

Snygga:-D

Postat av: Karin

Så fina färger och snygga accessoarer därtill också! Gillar! :D

Postat av: Karin

Rosa looken ar snyggast! :D

Postat av: Anna- Mamman som drömmer och längtar efter ett större boende

Den lila!

Postat av: Anonym

Kan du länka guld klockan? :))) Såå tacksam

2015-07-19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback