The table is set

Ikväll har vi Jessica och hennes pojkvän som middagsgäster och jag har precis dukat klart.
 
Dekorationerna knåpade jag ihop med hjälp av blomkrukor, grön oasis (som har sugit upp vatten), ljushållare (finns på Panduro), ljus och sen en massa stora, färska rosor som jag stoppat i. Runt linneservetterna använde jag fejk-minimurgröna som jag snurrade runt (finns också på Panduro). Ser lite ut som en bröllopsdukning, hehe.
 
Matmässigt blir det italienskt tema med antipasti, cannelloni och en massa mini-desserter.
 


Kommentarer
Postat av: Marie

Det måste vara hur roligt som helst att bli bjuden på middag hemma hos dig :)

2012-09-01
URL: http://marieguld.blogg.se
Postat av: Louise

Väldigt vackert!

2012-09-01
Postat av: Jenny

Det var banne mig en riktig Kelly-dukning det! :) Menyn lär ju hur god som helst! Hoppas ni får trevligt! Kram

Postat av: Therese

Vilken vacker dukning! :)

Postat av: Madde

Jätte fin dukning!

Postat av: Emma

Åh va fint! Varifrån kommer underläggen?

2012-09-03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback