Lindex ♥ Missoni

Igår kväll bjöd Micael Bindefeld in till en exklusiv modevisning med champagne och italienska delikatesser på Italienska ambassaden på Djurgården. Det vi fick se var Lindex samarbete med Missoni som släpps 25 sept och 10% del av intäkterna går dessutom till Cancerfondens kampanj Rosa Bandet. Jag vill desperat ha den v-ringade omlottklänningen längst upp till höger! Fjärilsblusen är också jättefin och jag älskar höstfärgerna. Mega cravings! Fler bilder från kvällen kan ni se på min Instagram (som vanligt).
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Den vill hag också desperat ha!

Postat av: Karin

Vad kul att se, ser fint ut!:)

2012-09-12
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: delinda

härliga plagg, perfekt till hösten :) hoppas på att hitta något

2012-09-12
URL: http://dolcedelinda.se
Postat av: Vicki

Är det inte släpp den 17:e???

2012-09-13
Postat av: Maliin

Jätte fin blogg du har.
Jag vill verkligen bli som du när jag blir stor.
Du verkar vara så snäll och så är dina cake pops jätte fina kan du inte lägga ut en tutorial på hur man gör för jag får aldrig till det men du gör ju det och dom ser ju så goda ut..

KRAMAR- Ditt största fan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback