Utmanad

Fina Josefine utmanade mig med dessa frågor nedan. So here we go!
 

Du heter? Kelly Catarina Biddle

Smeknamn? Kellan, Kelbel, Kellybelly, Kellylove, Kellypie.

Hur gammal är du? 31, (är 81a) men får alltid höra chockade reaktioner att jag ser ut som max 25.

Beroende av? Instagram, Facebook och allt som har med rosor att göra.

Favoritmärke/n? Louis Vuitton, Victoria´s Secret, Zara, DKNY, Odd Molly, Hunter.

Vad får du oftast komplimanger för? Jag får många komplimanger för mina bjudningar och temafester. Utseendemässigt får jag beröm för mitt numera långa och tjocka hår och mina ljusblå ögon med långa ögonfransar.

Familj? Mamma, pappa, 2 äldre systrar och min sambo Erik.

Kör? Nä, jag får skjuts! Har aldrig haft ett bilintresse, så därmed väntar körkortet fortfarande.

3 färger i höst? Vinrött, svart och lila.

Sprit, cider, vin eller öl? Vin till mat och gärna söta och fruktiga drinkar till fest, och champagne såklart.

Hatar? Att jag aldrig får tiden att räcka till och snåla människor....och lakrits!

Hur svarar du i mobilen?  Beror på vem som ringer. Om det är en vän säger jag "Helluuuuuuu!!!!". Om det är ett okänt nummer svarar jag "Hej, det är Kelly".

Brukar du komma i tid? När SL strular så nej, men annars har jag blivit bättre på att komma i tid.

När mår du bra? När jag skrattar och har roligt med mina fina vänner och när jag ligger på min pojkväns bröst och blir omhållen hela nätterna.

Vad tycker du om fötter? Inte min grej! Har aldrig gillat att få eller ge fotmassage och det är ytterst få i världen som har snygga fötter dessutom (med konstiga tår, fotsvamp, valkar, vårtor....blä!).

Är du blyg? När jag var mindre var jag det, men nu är jag totala motsatsen och är väldigt utåtriktad och social med nya människor och har inga problem att stå och prata framför ett 100-tal människor som mitt jobb kräver ibland.

Vad längtar du tillbaks till? Svenska skärgården på sommaren.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag är lyckligt lottad som har många fina vänner i mitt liv, och även Erik som tillhör den kategorin såklart.

 Är det okej att gråta? Verkligen! Jag gråter alltid till sorgliga filmer t.ex. Och när jag väl börjar har jag svårt att sluta gråta.

Vill du gifta dig? Absolut! Och jag har hittat rätt kille för det ;-)

Barn? Yes! Men inte ännu. Jag har några år kvar för det :-) Då kommer jag vara grymmaste på barnkalasen!

Är du bra på att laga mat? Ja, det är jag, men jag tycker bakning är mycket roligare.

Intressen? Jag tycker om att resa, hålla tema-bjudningar, fotografera, läsa böcker, baka, blogga, shoppa.

Det visste ni inte om mig?  Jag pratar flytande engelska med ett "queen´s english" uttal, är vänsterhänt och jag är bra på att sjunga (gick i musik/sångklass 4an-9an).

Är du flygrädd? Jag är lite nervös vid start och landning, men annars är det lugnt.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Petra

Kan du inte spela in en liten videosnutt när du pratar engelska med din queen's english dialect? Vore fint att höra! :)

2012-10-02
Postat av: pilla

Kul med Kelly intervju!

2012-10-02
URL: http://pernillabredolt.com
Postat av: Lisa

Men vad jobbar du med egentligen? det har jag undrat ett tag nu :)

2012-10-03
Postat av: Anna

Men man tar väl ändå inte körkort för att man har ett bilintresse???

2012-10-20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback