Skull armcandy + tävling!

Här är fler döskallearmband jag gjort! Testade att göra med flätade snören och även mockaband vilket blev riktigt snyggt och kul att variera när man inte endast vill ha pärlor.
 
I och med detta håller jag en liten tävling för er där ni kan vinna ett pärlarmband i valfri färg! Jag har döskallar i silver, guld och svart och glaspärlorna får man välja färg helt fritt. Har jag inte det hemma så skaffar jag det ifall man vill ha knallrosa, turkos, vitt m.m.
 
Det enda ni behöver göra är att lämna en kommentar + e-post adress här så drar jag en vinnare på onsdag 24 okt :-)
 
Kram på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Ååh! Jag älskar döskallar! Vad duktig du är :)

2012-10-20
URL: http://lindabergh.blogg.se
Postat av: josefine

Åh vad du är duktig, tycker armbanden är superfina :)

2012-10-20
Postat av: Heidi

Hejsan,

Jag brukar inte vara så mycket för döskallar vanligtvis, men du lyckades riktigt bra med att omvända mig när jag såg armbanden som du har gjort - superfina! :))

2012-10-20
Postat av: Natalie

Åh så fint!! Försöker vinna åt min kompis som skulle bli så glad :D

2012-10-20
Postat av: Sanna

Fina armband! Hade inte alls haft nåt emot att vinna ett sånt ;)

2012-10-20
Postat av: Viktoria

Superfina är dem! Jag är jättegärna med och tävlar om ett!

2012-10-20
Postat av: Jenny

Jättefina! Är gärna med i denna tävling!

Postat av: emma

Oh, vilka fina armband, jag skulle mer än gärna vilja vinna ett fint armband som du vackra Kelly har skapat. Är mer än gärna med i tävlingen.

2012-10-20
Postat av: Jeanette♥

Jag vill självfallet vara med:)

2012-10-20
URL: http://jiasdiary.com
Postat av: Johanna

Så underbara armband. Ett sådant hade gärna fått komma hem till mig och pryda min handled >3. Skulle gärna ha ett guld liknande

2012-10-20
Postat av: Tina

Åh vilka fina armband! Är gärna med och tävlar då jag älskar döskallar :)

2012-10-20
Postat av: Amanda <3

Gud så fina!!! Man blir så inspirerad när man ser alla dina fina armband och bakverk! Kram

2012-10-20
Postat av: Malin

Jag är absolut med i tävlingen! :)

2012-10-20
URL: http://maulun.blogg.se
Postat av: Marie

Jag är med och tävlar! :)

2012-10-20
URL: http://marieguld.blogg.se
Postat av: alexandra

åh vad glad jag skulle bli om jag vann =)

2012-10-20
Postat av: Sara

Jag är gärna med och tävlar! Jag är just nu inne i sluttampen på min utbildning och sliter med c-uppsatsen, vad vore bättre än att ha detta fina armband att se ner på när man skriver på datorn 8-9 timmar om dagen!

2012-10-20
Postat av: Ella

Vill också vara med och tävla om ett av dina grymma armband! :)

2012-10-20
Postat av: Lisa

Wow! Det tunna rosa armbandet med en guldskalle skulle sitta som en smäck kring min handled, såå snyggt! Duktiga och inspirerande du!

2012-10-20
Postat av: Pernilla

Hjälp vad snygga, skulle bli superglad om jag äntligen hade lite tur & fick vinna ett :)

2012-10-20
Postat av: Pia

Åh! Om jag vinner vill jag ha ett turkosa pärlor med döskallar! :D

2012-10-20
Postat av: Hanna Klaar

Vad fina de är! Såg dom först på dina bilder på Instagram! Var bara tvungen att kolla in din blogg också! Skulle så gärna vilja ha ett! De är så fina!! Du är så otroligt duktig :)

2012-10-20
Postat av: Zandra

Åh så roligt! Dessa armbanden är så coola. Om jag skulle välja så tyckte jag om det flätade lila med guldiga dödskallar :)
Nu håller jag tummarna för att jag vinner!

Postat av: Kelly

OBS! Jag har angett att det är ett pärlarmband som gäller, ej de andra :-)

2012-10-20
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: Sally

Jag vill jättegärna vara med och tävla! Du gör ju superfina armband, vore riktigt kul att ha ett!

2012-10-20
Postat av: Sofia Holmström

Jag håller tummarna för ett armband med lila pärlor och en svart dödskalle :-)

2012-10-20
Postat av: Linn

Jätte fina armband! Vill bara säga att du är en stor förebild för mig och inspirerande.
Kram Linn

2012-10-20
Postat av: Anette L

Hejsan!!

Jag såg ju dina fina armband på instagram, och vill verkligen vara med att tävla!
Hoppas på tur!

Kraam/Anette

2012-10-20
Postat av: missjebo

Åh, de är ju såå fina och skulle gärna få pryda min arm! :)

2012-10-20
Postat av: Lina

Vackra armband Kelly! Självklart vill jag gärna vara med i tävlingen! :) Kram

2012-10-20
Postat av: Anna

Finfina, hade vart skoj att vinna! Ha en fin lördag!

Postat av: Jenni

jag är gärna med och tävlar, roligt. :)
trevlig helg!

2012-10-20
URL: http://mielekki.blogg.se/
Postat av: helene ljungberg

Åh de var verkligen läckerbitar:))

2012-10-20
Postat av: Jeanette

Åh underbart snygga! Brukar aldrig vara med i tävlingar på bloggar, men denna kan jag inte motstå! Håller alla tummar och tår för vinst! :)

Postat av: Caroline

Underbara armband, så det är klart att jag skulle vilja vinna ett!

Postat av: Elina

Skitsnygga! :D är såklart med och tävlar!

2012-10-20
Postat av: Charlotte

Vilka snygga armband! Jag är med :D

2012-10-20
Postat av: Emelie

Åh ett armband med en guldig döskalle skulle jag gärna vilja vinna! Hoppas på massa tur :)

2012-10-20
Postat av: Veronica

Jättefina armband, vad duktig du är :) hoppas jag blir en lucky winner :) kram

Postat av: Lotta

Väldigt fina armband, du är verkligen pysslig. Blir alltid lika inspirerad av att kika in på din sida :)

2012-10-20
Postat av: Hanna

När ska trenden vända med döskallar på precis allting? Det är inte min grej ...

Postat av: Amanda

Har förstått att du inte kommer att sälja dessa men hade du gjort så hade du haft en köpare här.

Får passa på och tävla om ett då istället! Vill gärna vinna.

2012-10-20
Postat av: Martina

Jag skulle gärna vilja pigg upp en trist kavajoutfit med ett av dina grymma armband=)

Stor kram till världens bästa inspirationstjej!

2012-10-20
URL: http://martinah.spotlife.se
Postat av: Anna

Åh jag vill gärna vara med och tävla om dessa fina armband. Om jag skulle vara den lyckliga vinnaren skulle jag vilja ha ett lila pärlarmband med guld (som de på bilden) Kram

Postat av: Nathalie

Åh så tjusiga!

2012-10-20
Postat av: Anonym

Åh, jag skulle älska att få ett armband med dödskallar...Då skulle jag ge det till min syster som fyller 40 år i november.

2012-10-20
Postat av: Sandra

Såklart, armbanden är helt sjukt fina ! Som någon sa, synd att du inte kommer sälja sådana.

2012-10-20
Postat av: Joy

Åhhh! Jag vill verkligen vinna! :)

HOPPAS!

2012-10-20
URL: http://joy.blogg.se
Postat av: Julia K

Brukar ha problem med att hitta armband som passar men tycker de här var sjukt snygga! :) Kram

Postat av: Veronica

Hoppas verkligen på vinst. Superfina armband!

2012-10-20
Postat av: Tirja

Åh jag ÄLSKAR döskallar och glitter!!
Skulle mer än gärna vinna ett sånt där!

2012-10-20
URL: http://tirja.blogg.se
Postat av: roxanna

Jätte fina :)

2012-10-20
Postat av: Annie

Åh! Skulle jättegärna vinna en silverdöskalle med svarta pärlor :)

2012-10-20
Postat av: Lydia S.

Jag har sedan jag har börjat läsa din blogg för 7-8 månader sen tävlat i dina tävlingar men aldrig vunnit, jag vill åtminstone vinna minst en gång. Och dessa armand tycker jag väldigt mycket om. Jag skulle välja lila pärlor med en guldig döskalle.

2012-10-20
Postat av: Teresa

Den svarta döskallen är skitsnygg

2012-10-20
URL: http://teresa.bubbleroom.se
Postat av: S

Jag älskar att blanda "tufft och sött", tycker kombinationen pärlor och dödskalar var så snyggt! En silvrig dödskalle med rosa eller vita pärlor skulle vara den perfekta kombon enligt mig! Nu ska jag hålla mina tummar så hårt det bara går ;D Kram/ Suz

2012-10-20
Postat av: Janine

Jag vill vinna ett till min tjej för att hon är så bra!

2012-10-20
Postat av: Katarina

Härlig tävling! Ett sånt armband skulle passa fint i min lilla samling. Rockchick som jag är och allt!

2012-10-20
Postat av: Katarina

Härlig tävling! Ett sånt armband skulle passa fint i min lilla samling. Rockchick som jag är och allt!

2012-10-20
Postat av: Malin

Åååh! Älskar! Så fort någon av mina vänner ser något med dödskallar tänker de på mig säger dem haha! Du är ju så kreativ! :D Jag köpte faktiskt en av dina jordgubbsskapelser för fleeer år sedan :D Lite roligt! :) Ha en skön lördag!

Postat av: Alexandra W

Så snygga armband!! jag är med och tävlar :)

2012-10-20
Postat av: Ellenor

Vill jättegärna vinna, så fina!!

2012-10-20
Postat av: Lena

De var riktigt snygga så jag skulle inte ha någonting emot att vinna ett :)

2012-10-20
Postat av: Maddiie

Åh vad fina! Ett sådant skulle jag gärna vilja vinna :)

2012-10-20
URL: http://maddiie.blogg.se
Postat av: Anonym

Men så fina! :) skulle sitta finfint på armen min ;)

2012-10-20
Postat av: cattis

Men så fina! :) skulle sitta finfint på armen min ;)

2012-10-20
Postat av: Jennie

Verkligen fina :)

2012-10-20
Postat av: Cecilia

Åh så fina!! :)

2012-10-20
URL: http://cecilieeee.blogg.se
Postat av: mathias s

fina skallar skulle sambon uppskatta :))

2012-10-20
Postat av: Photo by Emelie

Hoppas på lite tävlingstur! :)

2012-10-20
Postat av: sofia

Hur fina som helst! Hoppas, hoppas =)

2012-10-20
URL: http://sofial91.blogg.se
Postat av: Emma

Maj gadd!!

Sååå fina! Såklart man vill vara med & ha chansen att få äga ett sånt armband!

[email protected]

2012-10-21
Postat av: lisette

Jag är självklart med och tävlar! :)

2012-10-21
URL: http://lajsette.blogg.se
Postat av: terran81sj

Hoppas på ha turen med mig någon gång ska den väl komma :-)

2012-10-21
Postat av: anna

Jag vill också vara med och tävla. Superfina armband du skapat.

2012-10-21
Postat av: Helen

Jättefina armband! Nu hoppas jag på lite tur :-)

2012-10-21
Postat av: Carl-Alfred

Åh vad fina! Håller tummar och tår för lite tur :)

Postat av: Linda

Hej!
Vilka fina armband,håller tummar för att jag blir den lycklige vinnaren!
Vill också passa på att säga att du skriver en fantastisk blogg blir så inspirerad med allt pyssel och recept, tack!

2012-10-21
Postat av: Ester

Du är finemang på allt de du gör! Inspirerande och du bjuder på bra läsning och dina bilder är en fröjd för ögat!

2012-10-21
URL: http://mittvykort.blogg.se
Postat av: tina

jättefina............vill gärna vinna

2012-10-21
Postat av: mikaela

å vad fina
hoppas på vinst

2012-10-21
Postat av: Ivana

Jättefina armband! Skulle gärna vilja ha ett armband med guldig döskalle:)

2012-10-21
Postat av: Sara

Jättefina! Jag vill delta :)

2012-10-21
Postat av: jasmine

åh hjälp vad fina!! jag är meed :)

2012-10-21
URL: http://jasminem.blogg.se
Postat av: Sofie

Åh, skulle jättegärna vilja vinna, dom är så snygga. Håller tummar och tår!

Postat av: Karolina

Åh, jag vill gärna vinna ett svart med en silverdöskalle :)

Postat av: ida

im on it!

2012-10-21
Postat av: Jennifer

Superfina armband! Är jättegärna med och tävlar! :)

2012-10-21
Postat av: Louise B

Wow! Så duktig du är! Jag är gärna med och tävlar!!

2012-10-21
Postat av: Anna

Hej Kelly
jätte fina armband du gör :) love döskallar ,min fråga jag undrar vart du köpt dom nånstanns ? mvh Anna

2012-10-21
Postat av: Pernilla Andersson

Åh vad fina! Ett rosa armband med döskallar skulle passa perfekt runt min handled. :-) Mvh Pernilla

Postat av: Sofie

Om du tycker det vore kul att dina fina armband ska visas upp i underbara Köpenhamn borde jag vinna :) Trevlig söndag!

2012-10-21
Postat av: Erica

Jätte fina! Är självklart med i denna tävling:)

2012-10-21
URL: http://fourheartss.blogg.se
Postat av: Olivia

Du är så påhittig Kelly, och sjukt inspirerande =) GO GIRL! Jag vill väldigt gärna vinna det fina döskalle-armbandet!

2012-10-21
Postat av: Anna Mc Manus

Snyggt som satan!

Postat av: Liza

Superfina armband. Skulle väldigt gärna vilja ha ett på min arm. :)

2012-10-21
Postat av: Tanja

Vill verkligen vinna! Vore en ära att bära ett armband gjort av dig :)

Postat av: Eva

Jag vill vara med i tävlingen! Det lila pärlarmbandet på bilden är ju fantastiskt!

2012-10-21
Postat av: Caroline

Otroligt stilrena armband, tycker en som normalt inte gillar döskallar. De svarta döskallarna är verkligen superfina. Jag vill jättegärna vara med i tävlingen!! Kram

Postat av: Amanda

Jättefina! Jag är absolut med och tävlar!

Postat av: Emma-Marie

Jag vill jättegärna vara med och tävla om ett sådant där fint armband. Skulle bära det varje dag!

2012-10-21
Postat av: Emma

Jag skulle vilja vara med och tävla om ett armband till min kompis, Pernilla. Hon har stöttat mig och hjälpt mig komma över en bruten förlovning som lämnade mig krossad och vi följer båda din blogg sen flera år. Du är så fantastisk och inspirerande! Pernilla dregglade över dina armband, så jag vet att hon skulle bli överlycklig för ett i silver och marinblått. :)
Kram Emma

2012-10-21
Postat av: Sandra

Hej! Tack för en underbar och inspirerande blogg:) superfina armband har du gjort! Vart hittar du alla fina pärlor och dödskallar? vore skoj att pyssla ihop till vännerna i julklapp:) Trevlig kväll!

2012-10-21
Postat av: Moa

Hej! Jag har följt din söta blogg i flera år, men det här är första gången jag lämnar en kommentar!!! Jättefina armband, är absolut med och tävlar :)

Postat av: madde

Klart man vill vara med och tävla om detta snygga armband :)

2012-10-21
Postat av: Lovisa

Dösnygga! Jag är med och tävlar!

2012-10-21
Postat av: Alexandra

Självklart vill jag ha en present från min favoritbloggare!

2012-10-22
Postat av: Jess

Självklart vill jag vara med och tävla. Kanonsnygga! Frågan är bara om jag skulle få ha det ifred för min fästman. :)

2012-10-22
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Självfallet är jag med å tävlar!

/Emelie

2012-10-22
Postat av: Anna

Jag vill gärna att detta snygga armband flyttar hem till mig!

2012-10-22
Postat av: Lisa

Tack för en inspirerande blogg!
Kram Lisa

2012-10-22
Postat av: Sofia

åh, vilka snygga! :D

2012-10-22
Postat av: Karoleen

Vilka underbara smycken. Otroliga! Hoppas man har turen med sig =)

2012-10-22
URL: http://karoleen.se
Postat av: annika

åh jag skulle inte säga nej till ett svart pärlarmband med en silvrig döskalle berlock! Älskar hur den bryter av från elegant pärlarmband till tufft!

2012-10-22
Postat av: Amanda

Åh, jag vill gärna vinna :)

2012-10-22
URL: http://andaa.shapemeup.se
Postat av: Mathilda

Åååh dessa var underbara! Speciellt också när man får välja den design man kan tänka sig! Super fina! :)

Kramis

2012-10-22
Postat av: NinaK

Snygga!! Jag är med!:) håller tummarna nu..

2012-10-22
Postat av: Camilla

Ååh! Vill gärna kunna piffa upp mig med ett sådant finfint armband när jag som nybliven mamma inte känner mig så piffig just nu! Kram

2012-10-22
Postat av: Johanna

Tänkte direkt på min kollega Susanne som älskar dödskallar.
Skulle vilja ge ett till min super kollega som fixar allt!

2012-10-22
Postat av: Emma | Tillvaron

Åh jag vill vinna!

2012-10-22
URL: http://tillvaron.se/emma
Postat av: jennie n

Åh vad fina, jag vill vara med och tävla! :)

2012-10-22
Postat av: Kajsa

Ååh vad roligt om jag skulle vinna!
Önskar att jag bara vore det minsta pysslig så jag skulle kunna göra egna:)

2012-10-23
Postat av: Annica

Ett sådant skulle vara så snyggt tillsammans med min klocka, på onsdag är det också min födelsedag! Så jag håller en extra tumme. :D

2012-10-23
Postat av: Ingela

Hej söta Kelly.
Jag vill väldigt gärna vinna ett
"Kelly orginal" ;-)
Varm kram Ingela

2012-10-23
Postat av: Vicki

Självklart vill jag vinna ett supergulligt o fint armband gjort av dig, Kelly! = )

2012-10-23
Postat av: Annster

Klart jag är med i tävlingen om det snygga armbandet :)

2012-10-23
URL: http://annster.se
Postat av: Sandra N

Oh, så fina!
Klart jag vill vara med och tävla!

2012-10-23
Postat av: emelie

Jag är väl med och testar min lycka då! :-)

2012-10-23
URL: http://makeitalone.blogg.se
Postat av: Lovisa

Detta skulle vara den perfekta 18 års present till min syster :)

Postat av: Kelly

Döskallarna har jag hittat på http://www.suzahlsadesign.se

2012-10-26
URL: http://kellybiddle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback