Keep Calm

Bild-googlar man på "keep calm" så hittar man en hel del roliga text illustrationer. Inte svårt att lista ut villka som var mina favoriter.
 
"Keep calm and put the kettle on" var också klockren med brittiska flaggan i bakgrunden. Måste se till att rama in dessa ovan och smyga in i köket på något sätt utan att Erik märker ;-)
 
Jag hittade dessutom en hemsida där man kan göra sin alldeles egna "Keep Calm"-bild, med valfri bakgrund och text. Underbart!
 
Denna med Ladurée skapade jag själv t.ex.. Så kul! Har gjort flera till mina vänner och släkt med internskämt ;-)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken rolig grej!
Tack för tipset, ska genast spana in sidan :-)

Kram
Sofie

2012-10-11
URL: http://Litendelavmig.se
Postat av: Hanna

Gu, vad jag har letat efter din blogg i säkert 20 min nu, hade glömt vad den heter. Äntligen hittade jag den! Jag inspireras så mycket av dina bilder och ord. :)

2012-10-11
Postat av: Sandra

Å vilken rolig hemsida, bra tips! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback