Bröllop, shopping och födelsedagsfirande

Imorgon bär det av till ett julsmyckat London! Torsdag-måndag stannar vi och lördagen kommer att spenderas i Brighton då min kära syster gifter sig. Ser verkligen fram emot denna resa, att få umgås med hela släkten och dessutom fyller Erik år på fredagen.
 
Vi kommer att bo centralt på ett hotell som heter Crowne Plaza London - St James. Sen blir det självklart en massa shopping - Harrod´s, Ladurées café, Fortnum & Mason, Victoria´s Secret, Primark, Forever 21 - here I come!
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Brighton, där bor ju jag :) Ha det så roligt!

Postat av: Madeleine

Ha det så trevligt!

Postat av: Hanna - Mode, smycken och min vardag

Vad roligt!

Postat av: Jeanette

Hej! Vad ska man inte missa i London?? Jag har aldrig varit där trots min digra ålder på 32 ;)Jag o min pojkvän ska dit nu i december :)

2012-11-29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback