Stockholm tea & garden, 1 år!

Ett av mina favoritcaféer och butiker är Stockholm Tea & Garden som nyligen fyllt 1 år, och som stamkund var jag självklart där på deras 1-årsfirande där det serverades bubbel, cupcakes och 10% rabatt på hela sortimentet. Jag passade då på att shoppa mer Roy Kirkham porslin till min samling som nu är nästan komplett.



Det perfekta stället för en klassisk, brittisk afternoon tea med utomordentlig service av ägarna Lotta & Glenn. Bra även för hundägare då man får ta med sig hunden in!


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vilka härliga bilder!

2012-05-06
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: donnasandra

Vilket ställe!!

2012-05-06
URL: http://www.donnasandra.se
Postat av: Solan

Vilket underbart café. Vart i Sthlm ligger det? Ja jag kollar upp det på Eniro :)

Jätte trevlig blogg.

Postat av: Anonym

OMG!

2012-05-06
Postat av: Dan Syndrom

Nån som spytt "shabby chic" där..:)

2012-05-06
URL: http://www.dan-syndrom.se
Postat av: POOS - Ogarp foto

Guuuuuud vad fint! Väldigt chabby chic och sött. Måste tipsa min brors flickvän om detta café! Otroligt fina foton :)

Postat av: Helena

Underbart ställe! Har fikat där flera gånger och köpt myyyycket porslin där. Kelly, kan vi inte få se ett nytt foto på ditt Roy Kirkham-porslin om du hunnit köpa fler saker till samlingen sen förra fotot? :)

2012-05-07
Postat av: Johanna

Inget bra ställe för allergiker alltså.... men hundar är ju viktigare än kunder? :-)

Postat av: Anonym

2012-05-08
Postat av: Karin

Åh vad mysigt det ser ut!!! :D önskar vi hade ngt sådant här!

Postat av: Sovrum

Skramlande chabby snygg och fonetikern. Måste begära min munk älskare gott den här restaurangen! Osannolikt Prissy bilder.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback