GB Baby shower

Har en glassig nyhet att dela med mig utav: GB gubbarna Clovve och Clovera ska få barn! Därmed var det baby shower-tema på glassprovningen idag! Vi fick även ge namnförslag på bebisen, jag bidrog med Clovelle och Clovette då jag tror det blir en flicka.




Jag tog med mig Tora och Malin också till babyshowern. Jag håller i en blöjtårta, haha!




Mina favoriter var Magnum Chocolate, Ben & Jerry´s äppelpajglass och även deras Wich som har funnits sen förra året.



Blivande pappan Clovve och jag.



Sedan tog Malin några fina bilder på mig med ballongerna. Sällan jag tar ego-pics, så nu passade jag på!

Om ni tycker jag ser brun ut, det är pga jag gick och spraytannade mig dagen innan. Jag solar aldrig solarium, utan spraytannar mig alltid på salong eller bus:ar hemma. På så sätt slipper man hudcancer och rynkor :-)


Mitt fina linne och spetscardigan kommer från ByDee.se.


Kommentarer
Postat av: Hannah

hej! jag tycker du är sjukt duktig på att baka så jag länkade dig på min blogg hoppas det var okej? :)



Kram Hannah!

2012-03-02
URL: http://MyFashionH.devote.se
Postat av: pilla

Underbart event!

Postat av: elinjosefine - lifestyleblogs

Vilket roligt tema och vad fiiin du var :)

Postat av: Lena

Lite skillnad utseendemässigt sen förra gb-provningen. Solar du solarium? Du ser så brun ut.

2012-03-03
Postat av: Kelly

Lena: Nej, jag spraytannade mig dagen innan :-) Jag solar aldrig solarium, utan spraytannar mig på salong eller brun-utan-solar mig hemma. På så sätt slipper jag hudcancer och rynkor :-)

2012-03-03
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: Christin

Hej! Nån som snälla kan svara på om spraytanning på salong leder till dålig hy som spray tan burkar man köper kan göra. Jag har väldigt känslig hy och får pormaskar om jag använder brun utan sol

2012-03-04
Postat av: Cassandra

Du är SÅ vacker, det är helt sjukt verkligen :)

2012-03-04
URL: http://caslie.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh calippo glassen måste jag smaka!! Älskade den när jag var liten!!

2012-03-05
Postat av: Elin

Hej! Jag ska på bröllop och hade tänkt att spraytanna mig till det. Jag undrar om du har några tips vad gäller det, jag har aldrig testat. Hur många dagar innan borde man göra det, hur länge håller det? Kan man göra det flera gånger om man vill bli extra brun? JÄttetacksam för svar!

2012-03-06
Postat av: Kelly

Elin: Jag gick på stans bästa ställe, http://www.hotorgskliniken.se/. Salongen är väldigt poppis, men har man tur kan man få en tid som passar.



Där kan man välja mellan 3 olika nyanser, jag valde mittennyansen som heter "svensk sommar" men kan kan givetvis få exakt den nyans man vill, de har sån proffsig personal som kan sina grejer. Vill man se ut som att man varit 2 veckor i Thailand så sprayar de på extra lager med färg helt enikelt :-)



Man ska göra det helst dagen innan man ska iväg på ngt speciellt, då man sover med sprayen och låter det verka över natten och sedan duschar på morgonen. Så man ska inte vara rädd ifall man tycker man är för mörk, mycket går bort i duschen så att man får exakt den nyans man ville ha.



Tanningen varar i 1-2 vecka beroende på hur duktig du är med att smörja in dig med bodylotion. Sen är det bara att gå igen på salong alt. brun-utan-sola sig hemma. Salongen jag gick på säljer även jättebra krämer som har färg i sig också.



Lycka till!



2012-03-06
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: Elin

Tack så mycket för svaret:) Jag ska absolut testa detta, det verjar ju jättebra, vill nämligen inte sola solarium heller.

2012-03-07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback