Frukost på sängen

Det kändes nästan som att jag fyllde år då ett bud ringde på dörren och stod med en frukostbricka med blommor och tänt ljus alldeles nyss. Härlig start på dagen! Dock hinner jag inte äta den nu då jag ska iväg till jobbet, så det blir till att packa ner en smörgås i väskan. Erik kommer bli glatt överraskad när han hittar detta i kylen.

Anledningen till leveransen är att JYSK öppnar city-butiker i Stockholm med fokus på "urban living", och frukosten jag fick är serverad på produkter ur deras sortiment.




Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad snällt. :-)

Postat av: Blondie

Kul start :) Ser ut att vara en god frukost :)

2012-03-07
URL: http://blondiegbg.blogg.se/
Postat av: N

Varför får du alltid gratis saker, tex detta och produkter från eleven.se och glass provsmakning.

Hur gör du?

2012-03-07
Postat av: Frida

Mums vilken lyx!

Postat av: Kelly

N: Det är företagen och pr-bolagen själva som hör av sig till mig och frågar om jag vill testa deras produkter då de gillar min blogg och lägger till mig i deras kontaktregister för kommande smakprover, kampanjer, events m.m.



Så självmant gör jag faktiskt inget för att få testa saker, utan tackar ja eller nej på mail och inbjudan jag får :-)



Jag har ju bloggat i 5 år nu, så då har man hunnit etablera sig :-)



2012-03-07
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: Milla

Va kul.

Postat av: Denise - Personlig modeblogg!

Åh såg inte fy skam ut!

2012-03-07
URL: http://danajs.blogg.se/
Postat av: Petra

Hejsan Hoppsan!

Lördagen den 19/5 från kl 12.00 Blir det äntligen av!

Vår första bloggträff i Lev Vackert Huset! Vi hoppas att så många av er som möjligt kan komma och träffas! ÅÅÅHHHH så skoj!

Föranmälan ska göras till [email protected] Detta så att vi kan bjuda på god Kycklingssallad, kaffe, dryck och kaka. Kostnad 135:- Vi håller stängt på övervåningen av huset så att vi till en början kan lära känna varandra där och ha lite lotteri och liknande. Vi kommer också kort presentera hur det gick till när vi förverkligade vår dröm om böckerna och butiken. Sen är det givetvis fritt att röra sig i butiken. För er som kanske vill sova kvar finns bra möjligheter bara ett stenkast bort. Se under Fliken Om Kristinehamn se www.levvackert.se Kram Petra www.romantiskahem.blogspot och Ingela www.inspirationivitt.blogspot.com

Postat av: julia

Oh den frukost korgen såg inte helt fel ut, skulle inte ha nåt emot att få en sån till dörren :) Va fin blogg du har :)

2014-08-08
URL: http://channah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback