Dress for tonight

Riktigt hemskt det som hände på gårdagkvällens inställda Avicii-konsert och jag lider med de som var på plattformen som rasade. Jag blev dock inte förvånad, eftersom samma slags plattform på Tiesto-konserten jag var på i Globen gungade väldigt kraftigt när alla hoppade och kändes riktigt instabil. Resten av kvällen spenderas sen på "golvet" då jag och mitt sällskap inte kände oss trygga.

Ikväll har jag tack och lov golvbiljett till Avicii och hoppas på en grym spelning. Har sett fram emot detta i snart 3 månader nu! Min vackra Valerie-klänning från Sid and Sally har kommit och jag funderar på att ha den på mig.




Kommentarer
Postat av: Trifa

Den är jättefin :)

Postat av: Sabina

Hej! Vill du sälja din klänning till mig? :) Hör gärna av dig isf, om du kanske tröttnat på den :) Kramen

2012-07-16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback