Beauty Party

Efter glassprovningen begav (rullade) jag mig hem till min vän Elenore som driver webshopen ByDee.se. Hon höll ett Beauty home party där hon bjöd på pastasallad, mini-brownies och vin samtidigt som man fick shoppa loss och klämma och känna på varorna. Jag köpte ett Cara-armband och dessa två underklädesset. En otroligt trevlig kväll var det!



De har ett stort sortiment av Victoria Secret dofter och lotions. Själv har jag "Vanilla Lace" sedan tidigare.


Armbandet jag valde.


Väskor från Friis&Company, Cara-och ByDee smycken, Juicy Couture, Victoria Secret.


Brownisen var gjorda av en kakmix och en färdig frosting från USAgodis.se. Över förväntan goda var de och smakade som hembakt. Jag hjälpte till lite innan och fick ansvar över dekoreringen. Jag valde då att spritsa på frostingen istället för att smeta över den. Då vi inte hade kokos fick det bli en färgglad strössel.


Underkläder!



En fin shoppingväska fick man också!

Kommentarer
Postat av: Malin

Massor av gott och massor att köpa :-) En trevlig kväll helt enkelt!

2012-03-03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback