Summerburst

Riktigt skoj kväll igår med sjukt mycket dans och vi fick reda på att rosé+red bull är den nya sommardrinken. Fick även många komplimanger för mina neonrosa detaljer (som matchade festivalarmbandet). Tycker faktiskt det är kul att inte se ut som "vanligt" när man går på en sån här festival utan kan skoja till det lite.

Idag är vi på´t igen med David Guetta som avslutning! Stor kram dessutom till den tjej som kom fram till mig igår och verkligen överöste med komplimanger om mig och min blogg. Jag sa det då och jag säger det åter igen - jag blev så himla rörd och otroligt glad ♥


Jag och min vän Sofia. Neonhippie vs. Rock :-)


Converse, virkad topp från Chicy.se. Bh, shorts och väska från H&M. Glajjor från Cubus.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Snygg outfit!

Postat av: Joanna - by blondie

Snyggt! :)

2012-06-16
URL: http://byblondie.se
Postat av: jennys dockhus

vad roligt med festival, är lite festivalsugen :)

Postat av: IDASWARDROBE.com

Älskar festival och festivalmode/kläder! :) Neon är så snyggt!

Roligt med så många fina komplimanger :)

2012-06-17
URL: http://IDASWARDROBE.com
Postat av: Malin

Hej :) jag har precis börjat läsa din blogg. Riktig trevlig!!! Ser fram emot härliga recept i framtiden. Gå gärna in på min blogg och läs. Har en tävling just nu :)

Kram

2012-06-17
URL: http://malinsworld.se
Postat av: Sandras Värld

Fina fina du! Kram

Postat av: Carl-Alfred

Tummen upp! :)

Postat av: emma

jag sa det då och jag kommer alltid hålla mitt ord, du är fantastiskt och verkligen COOL!!

2012-06-17
URL: http://epp.forme.se
Postat av: Lovisa Lindström

Underbar outfit du hade där! :)

Postat av: Solveiig

så snygg outfit, längtar tills det kommer fler liknande inlägg så länge ville jag säga att jag länge försökt hitta en sådan väska, de jag lyckades hitta finns på www.boutiquemoretti.com (liknande supersnygga väskor) ett tips till alla

2012-06-28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback