Sommarvin


Jag har fått testa sommarviner från Kiviks Musteri som är perfekta för varma sommarkvällar.

"Hallonvin" är ett fruktvin med tydlig smak av hallon och känns riktigt somrig när man dricker den. Är 8%-ig och säljs på Systembolaget för 60 kr.

För den som vill ha ett alkoholfritt fruktvin finns "Sommarvin" med smak av rabarber, krusbär och fläder för 35 kr flaskan. Även den var riktigt god då jag älskar fläder.

Båda dessa viner är alldeles perfekta som välkomstdrink till en sommarbjudning, som midsommar eller en mysig kväll med tjejerna.

Kommentarer
Postat av: mum

Det ser väldigt gott ute. Det måste jag prova.

Kram på dig kellan <3

2012-06-13
Postat av: Blondie

Hallonvinet måste jag testa på :)

2012-06-13
URL: http://byblondie.se
Postat av: Jenny

Jag har en del vänner som väljer alko-fritt (jag tror vi alla kan behöva det ibland), och då är ju detta toppen. Bra tips!

Postat av: Anonym

Smakar det mycket fläder?! För en som inte är så förtjust i just fläder.

2012-06-14
Postat av: Katta Kvack

Men hej! Eller hej och hej! Sitter här och återupptäcker bloggar som ramlat ur mitt rss-flöde när jag flyttat runt och bytt rss-tjänster. Känns som ett kärt återseende även om vi nog aldrig sagt hej tidigare.



Hur som, de där vinerna skulle jag kunna köpa enbart pga att det är så fina färger på dem. Smakar de sedan gott är det bara en bonus.



Hälsningar,

Katarina fd Bjooti

2012-06-14
URL: http://kattakvack.se
Postat av: lisette

dom ser riktigt goda ut. :)

2012-06-14
URL: http://lajsette.blogg.se/
Postat av: Anneli

Var kan man köpa sommarvinet???

2012-06-15
Postat av: Carl-Alfred

Tack för tipset! :)

Postat av: Anna

Hejsan!

Vi har en helt alkoholfri Cider i vår butik "Himmelsstund", den borde du prova!

Välkommen till Vardagslyx Köpmangatan 22 i Kumla och hämta en flaska!

Med vänliga hälsningar

Anna

2012-06-18
Postat av: Sofie Mumsfillibaba

Smarrigt! Har en flaska sommarvin i kylen som jag inte testat ännu. Kanske ska ta den på midsommar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback