McKelly

Just nu pågår en hamburgartävling på Mcdonald´s som heter MyBurger där man får skapa sin egen hamburgare och därefter samla så många röster man kan. Vinner man kommer ens egen namngivna skapelse att serveras på samtliga Mcdonald´s restauranger i Sverige.

Efter den 17/6 är det de 10 mest populära bidragen som går vidare till finalen 18-19 juni. HÄR kan ni rösta på min McKelly!


Min "McKelly" består av grillad kycklingfilé, ananas, fullkornsbröd, cheddarost, hackad lök, tomat, isbergsallad och sweet chili-sås. På en framtida bloggträff ska jag även få tilllaga denna själv. Can´t wait!

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha gud vad kul, den borde man ju vara med på donkenälskare som man är:))

2012-06-05
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Linn

Förstår inte riktigt hur man röstar via den länken du hänvisar till. Kommer in på "din" sida då om du förstår..Annars skulle jag ge en stor röst på den..älskar ananas!

Postat av: Louise

Det låter ju verkligen supersmarrigt! röstar på den

2012-06-07
URL: http://louisenyajobb.nu/
Postat av: Maria

rolig tävling! Tror jag ska skapa en hamburgare själv för skojs skull, trots att jag inte bor i Sverige ;)

Postat av: Kelly K.

Hej!

Jag röstade på din burgare!

Bästa namnet "McKelly", haha vilken status när man går till McDonalds xD

2012-06-10
URL: http://nathelly.blogg.se/
Postat av: Kim

Den ser bra ut - fint namn :D
Jag kan inte rösta på den nu :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback