Day 2

Summerburstfestivalen är bland det roligaste och häftigaste jag varit om, längtar redan till nästa år! Då blir det Göteborg OCH Stockholm! Eftersom det var sämre väder med regn rockade jag i mina Hunters. Älskar att variera stilar och igår blev det en riktigt snygg och rockig look. Ska nog köra på denna stil lite oftare, eller vad säger ni?

SVT sände ju dessutom live från Stadion och jag och min vän blev fångade (3 gånger närbild) på film då vi stod och dansade :-) Även denna dag kom flera underbara bloggläsare fram till mig, så sjukt kul! Fler bilder på mig och från helgen finns som vanligt på min Instagram.


Jacka från Chicy.se. Vit topp, tröja, solglasögon, mobil/korthållare och shorts från H&M. Silkessjal, Alexander Mcqueen kopia från Ebay. Klocka från Triwa, armband från Cara och Cocoo.se. Ring från Cocoo.se. Gummistövlar och fleecestrumpor med stickad kant från Hunters.


Sebastian Ingrosso lirar Greyhound, en av mina favvolåtar. Fick gåshud när jag såg sändningen på SVTplay. Herregud vad jag längtar tillbaka!


Kommentarer
Postat av: pilla

Och jag ångrar så att jag inte gick... hur puckad får man vara liksom?!

2012-06-17
URL: http://pernillabredolt.com
Postat av: pilla

har kört samma stil som dig hela helgen. Klockrent vid regn, dock har jag Marc Jacobs stövlar. Funkar det med!

2012-06-17
URL: http://pernillabredolt.com
Postat av: Julia Bradbury

WOW Kelly, it's good to see you wearing your Wellingtons again, it's been such a long time and you always look so dishy when you've got your Wellingtons on.

Julie

xoxo

Postat av: Helena N

Vad kul du verkar ha haft, och så himla häftigt att "lilla" Sebastian Ingrosso som jag hade hand om på dagis blivit så stor som DJ.



Kram Helena

Postat av: donnasandra

Häääärligt!

2012-06-17
URL: http://www.donnasandra.se
Postat av: Linda

Snygg stil som klär dig bra! :)

2012-06-18
Postat av: Carl-Alfred

Härligt! :)

Postat av: Tess - Istla.se

Greyhound är min favorit låt så sjukt bra. Får gåshud bara av att tänka på den. Jag ångrar lite att jag inte åkte till Göteborg när Summerburst var där. Men får hoppas jag kan ta mig dit nästa år.

2012-06-18
URL: http://istla.se
Postat av: Maja

Snygg outfit! :-) Älskar också Greyhound, en av SHM's bästa låtar utan tvekan! Såg förresten dig på Summerburst ;-)

Postat av: Joanna - by blondie

Riktigt snygg outfit!

Passar dig väldigt bra :)

2012-06-18
URL: http://byblondie.se
Postat av: Sophia

Såg dig på livesändningen :)

Postat av: Anonym

2012-06-18
Postat av: Tanja

Verkar ju kul :)

Postat av: Idaswardrobe.com

Alla skriver att det var så grymt, så nu vill jag också gå, trots att det inte alla är min musiksmak :P

2012-06-20
Postat av: Petra

Riktigt snygg outfit! Älskar den stilen :)

Postat av: Malin

Jättefin outfit! Vad heter modellen på skinnjackan, så snygg? :)

2012-06-20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback