Who is Kelly?


Foto från ett sommarbröllop 2011.

På sistone har jag fått flera nya läsare och ni kanske vill veta vem som är bakom alla rosor och detta himla bakande hela tiden?

Namn: Kelly Biddle (Catarina i mellannamn)
Född: High Wycombe i Storbritannien
Ålder: Fyllde 30 år i somras (81a)
Bor: Solna, en förort till Stockholm (10 min med t-banan) tillsammans med min pojkvän Erik.
Famillj: Svensk mor och engelsk far och 2 äldre systrar.

Övrig kuriosa
:

Flyttade till Sverige när jag var 6 år och lärde mig svenska flytande under 1 år. Bodde då i Norrköping tills jag var 15 år. Där gick jag i musik/sångklass 4-9an i Navestadsskolan och spelade även tvärflöjt under dessa år.

Är vänsterhänt.

Träffade mitt livs kärlek via internet!

Visst inte att jag kunde laga mat förrän jag blev sambo förra året. Innan var det nudlar, mackor och yoghurt till middag alt. att jag åt ute.

Pratar engelska flytande med en "queens english" dialekt.

Jobbar som administratör.

Min käraste ägodel är min stora samling benporslin med rosmotiv från Roy Kirkham. Jag drömmer om att förvara allting i ett vitt vitrinskåp i framtiden.

Har bloggat sen 2007. Då hette min blogg "Kellybellybutton" av någon anledning, haha!

Har ett bakreportage i varje nummer av webtidningen Modeflickan.se

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha kellybellybutton, det hade jag glömt bort! Vad roligt, tack för påminnelsen (ps. tänk att vi - eller mest du eftersom jag tog en lång paus - har bloggat i fem år! sjukt!). Kram!

Postat av: Birta

allt bra ?

btw. nästa söndag lottar jag ut 6 vinnare i veckanskblogg anmäl dig gärna här:

http://birta.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-vinnare.html#comment

2012-01-25
URL: http://birta.blogg.se/
Postat av: LisaMarie

Vilken snabb och bra summering! Jag har dock läst din blogg till och från i åtminstone 4 år :)

Postat av: Malin

Jag har läst sen Kellybellybutton :) Men har fortfarande lite svårt att klura ut vad det är du jobbar med till vardags? Vore kul att veta! :)

2012-01-25
Postat av: Elena

Kul att veta lite mer om dig!

2012-01-25
URL: http://ellisono.blogg.se/
Postat av: Goda Frestelser

Älskar att din blogg innehåller alltmer och mer bakning :)

Postat av: Bruno

Jaha.



Jag har alltid fått intrycket av att du är från Storbritannien, men du är alltså från Norrköping. Och du bor inte i Stockholm utan i Solna. Ser man på, ser man på.

2012-01-25
Postat av: Julia Bradbury

Kelly, you are absolutely gorgeous,when I first saw you a few months ago you were wearing your Wellingtons on a rainy day and looked so dishy I have been following you ever since.

Kisses

Julie

Postat av: Frida

Mer middagstips helt enkelt då! :-)

2012-01-25
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Kelly

Malin: Jobbar som administratör :-)



Bruno: Jag är från Storbritannien, flyttade till Norrköping vid 6 års ålder. Solna är endast ett par t-bane stationer (10 min) från Stockholm city.

2012-01-25
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: Emmie

Jag har också läst sedan kellybellybutton, och din blogg är nog den jag följt längst av alla. :) Visste sedan tidigare att du var administratör, men inte var. Kan lova jag blev väldigt positivt överraskad när jag var på upprop på SU förra veckan... ;)

Postat av: Emma

Vilken härlig blogg du har och kul med afternon te party :)



Ska vi följa varandra via bloglovin :)?

Postat av: Tanja

Wow där fick man en bättre bild av dig =)

Postat av: Linn

Jobbar med det inom vad? :)

2012-01-26
Postat av: Monica

Hej!



Kan du inte snälla presentera vinnaren av blocket tävlingen?

Har gått väldigt lång tid och ingen vinnare tycks ha dragits eller presenterats!!

2012-01-26
Postat av: Ebba

Fin bild!

2012-01-26
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: Kelly

Monica: Blocket tävlingen är avslutad för länge sedan nu, och jag skrev i inlägget att en vinnare är dragen, som utsågs och även kontaktades av Blocket.



Men just nu har jag 2 andra bra tävlingar, med Tampongshopen.se och Pierre Robert :-)

2012-01-26
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: Emma

Vad roligt att läsa lite mer kuriosa, jag har följt din blogg ett tag nu men i och med detta inlägg fick jag reda på att vi gått i samma skola under ett år :)



Vill även passa på och säga att din blogg är grym, man får en riktig feel good-känsla!

2012-01-26
URL: http://candyho.blogg.se/
Postat av: pilla

Alltid kul att veta lite mer kuriosa. Gillar ditt gamla bloggnamn

Postat av: kajsa

åh, vilken fin histora! du verkar va en sån härlig tjej! jag bara undrar (vågar man fråga) vilken sajt träffades du och din pojkvän på? hihi, du kan maila mig svaret om du vill! ni e ju för söta! kramar

2012-01-26
Postat av: Ida

Haha, hade nästan glömt kellybellybutton! :D Läste flitigt även då, från att du började blogga tror jag :)

Har dock alltid trott att din mor också är engelsk!

Postat av: Sara

Fin blogg du har Kelly! Ja, jag skulle också vilja veta vilken sajt ni träffades på. Svårt det där med dejting-djungeln :)

2012-01-27
Postat av: Malin

Hej

Du skriver att du är administratör, vad gick du för utb? är ev intresserad av att jobba med detsamma:)

2012-01-27
Postat av: Johanna

Oj, har jag läst din blogg så länge. Började ju följa dig när bloggen hette just Kellybellybutton :-)



Queen English är väl det som betecknas även som "BBC-English" :-)



Snyggt, kom med en videoblogg and let us hear you :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback