Tävlingar

Ni har väl inte missat att jag tävlar ut sport-bh-och hipster i valfri färg från Pierre Robert, samt ett bedårande Moxie-kit med allt man behöver som tjej den där veckan i månaden!? Klicka på de rosa textlänkarna så kommer ni till tävlingarna.

Men...här kommer en 3e. Se nedan!

Ps. Jag fick själv hem Pierre Robert sport-bh och hipster i rosa färg, storlek S och jag behövde inte prova dem då jag såg med ögonmåttet att de är för små för mig. Verkar som att det är rätt små storlekar då jag vanligtvis är en S annars.

De är alltså helt oanvända och inte ens provade. Så skriv en kommentar+emailadress i detta inlägg så dras en vinnare på måndag 30/1.

Setet går till Kristina Ekstrand med motiveringen: Min träningshistoria började för cirka ett år sedan, då jag absolut inte var nöjd med min kropp efter för mycket tröstätande efter att det tagit slut med min pojkvän. Men jag lyckades hitta motivationen och har nu fått tillbaka min slanka kropp... kommer naturligtvis fortsätta med träningen för min hälsas skull. Och det skulle kännas mycket roligare med snygga träningskläder, så jag vill gärna tävla om det fina setet. :)

Bra jobbat Kristina och fortsatt lycka till med träningen! Hoppas detta set motiverar ytterligare! /Kelly

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har tävlat i de andra två tävlingarna också, men jag provar lyckan här med! :9 Kram och trevlig helg!

Postat av: Evelinn

Är inget träningsfan i vanliga fall men med dessa kanske det blir roligare! : )



[email protected]

2012-01-27
Postat av: Anja

Gud så härliga färger! Jag som precis äntligen kommit igång med träningen efter en lång period av lathet och stillasittande skulle verkligen uppskatta detta set!

Ha en trevlig helg, kram!

2012-01-27
Postat av: Linda

Jag är gärna med :)

Postat av: riina

det fanns visst massor med härliga färger!! jag skulle gärna ha en, kram!

2012-01-27
URL: http://riinas.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag vill vara med och tävla :)

2012-01-27
Postat av: Lena

Jag vill också vara med :-)

2012-01-27
Postat av: Merima

Åh jag är gärna med och tävlar! Vilket läckert sett :) Skulle kännas kul att få träna i det snygga sättet :)

2012-01-27
Postat av: Emilie

Jag vill vara med och tävla! :)

2012-01-27
Postat av: Liv

Vill också vara med (:

2012-01-27
URL: http://[email protected]
Postat av: Matilda

Hej! Har nyligen börjat träna på gym med fästmannen och ett extra set om träningskläder hade vart kanon!

2012-01-27
Postat av: Louise

I'm in!

2012-01-27
Postat av: ingela

Hej söta Kelly.

Å denna tävling vill jag jätte gärna prova lycka i ;.)...

Och sen har jag en fråga... Jag fyller snart " jämt" och undrar om du har något roligt tips på inbjudan?? Du är ju så härligt pysslig och har säkert några fyndiga inbjudnings ider som sticker ut?

Kram ingela

2012-01-27
Postat av: Josefin

Har nyligen kommit igång med träningen efter alla behandlingar för min bröstcancer men har inga fina kläder. Inga passande heller efter flera operationer. De där skulle garanterat göra det hela både lite lättare och roligare :)

2012-01-27
Postat av: Karin

Jag är mycket ute och springer med mina, men använder mig av vanlig bh vilket är rätt jobbigt, skulle bli jätteglad om jag vann de där set:et :)

2012-01-27
Postat av: Antonia

Hej!

Jag gillar att träna och jag tycker att man ska vara fin medans :) hihi <3



Underbyxorna var jätte fina! :D



Postat av: Anonym

Åh jag som behöver nya sportunderkläder, tyvärr tillåter inte min ekonomi det så hoppas jag vinner :D

2012-01-27
Postat av: Tanja

Jag tävlar med här :) Jag är jätte petit så vill gärna vinna så jag kan träna och bli starkare =)

Postat av: Anna

Hell yes,varför inte visa upp sig i de här kläderna när man har tränat så hårt i ett års tid.:) Perfekt combat-utstyrsel där man svettas enormt!:) Hoppas hoppas

2012-01-27
Postat av: Petra Isaksson

Jag vill jättegärna vara med och tävla om dom fina!! :)

2012-01-27
Postat av: Jing

Är träningsfreak. Hoppas jag vinner!

2012-01-27
Postat av: Anonym

2012-01-27
Postat av: Malin

Åh jag vill jättegärna! :) /Malin [email protected]

2012-01-27
Postat av: Malin

Jag brukar hänga med min faster och träna, hon blir mera motiverad då. Det känns bra! Det är jättehärligt att få röra på sig. Men har inte direkt några snygga träningskläder. Skulle tycka att det va roligare om jag hade det!

Vill mer än gärna vara med! Kram

2012-01-27
Postat av: en finsk läsare

Villa ha!

2012-01-27
Postat av: Åsa

Jag gillar att träna och jag gillar rosa!

2012-01-27
Postat av: Sofia

ååh va perfekt! jag vill verkligen vara med o tävla:D

2012-01-27
Postat av: Linnea Öster

jag tävlar gärna om det :)

Postat av: Emma

Jag vill vara med och tävla!

Jag älskar rosa, och jag i varje fall känner mig mycket snyggare när jag tränar när jag har snygga träningskläder :)

Postat av: Madde

Åh jag skulle jätte gärna vara med och tävla! Jättefint!!

Kram

2012-01-28
Postat av: Hanna

Hej,



Måste ha en ny tränings-BH och jag är rätt liten,, så det här hade varit perfekt!



//Hanna

[email protected]

2012-01-28
Postat av: Caroline

Skulle gärna vara med och vinna detta set, super fin färg! Passar mig bra då jag precis börjat ta tag i träningen och kör nu 2 ggr i veckan :)



Trevlig helg,kram!

2012-01-28
Postat av: jennys dockhus

nu är jag med :)

Postat av: jenny Larsson

Hej Vill självklart vinna dessa ;) Mitt ny liv börjar NU Träna och äta bra Mvh Jenny

2012-01-28
Postat av: Jenny

Är med och tävlar om detta underbart fina kit! Håller alla tummar jag har för att det ska gå bra :)

Postat av: Johanna

Me wanna work out in these! :-)



[email protected]



Postat av: mattias

Vinner gärna

Postat av: erika

jag vill va med!

2012-01-28
Postat av: Moa Lundin

Jättefina, vill gärna ha ;)

2012-01-28
Postat av: anna andersson

Jag är gärna med! :)



2012-01-29
URL: http://hhejanna.blogg.se/
Postat av: Emmy

Vore toppen inför mitt nyårslöfte! Spec då min klass satsar på att springa blodomloppet tillsammans i vår:)

2012-01-29
Postat av: anette

e gärna med i tävlingen,hoppas på tur <3

Postat av: Frida

Jag vill vara med :)

2012-01-29
Postat av: flaffy

FRÅGESTUND på min blogg,

check it out ;)



http://www.nattstad.se/Flaffy?id=2419183



2012-01-29
Postat av: Nacera Ralem

Jag är med !

Postat av: Nacera Ralem

Jag är med !

Postat av: Camilla Thåström

Är gärna med och tävlar, har dock inte s själv men dottern har det och har börjat på friskis o svettis och behöver en sportbh

2012-01-29
Postat av: Malin

Jag är med!!

2012-01-29
Postat av: Ida

Jag är med! Skulle pusha mig lite extra att gå till gymmet med snygga kläder, kramar :)

2012-01-29
Postat av: Leila

jag är med :)

2012-01-29
Postat av: Annika

Jättefina, hade verkligen velat ha dem nu när jag äntligen tagit tag i träningen, behöver bra träningskläder nu så jag känner mig ännu mer motiverad.

2012-01-29
Postat av: Natalie

ÅÅå vad fina! Jag är med! :D



2012-01-29
Postat av: linda

Så fint, vill självklart vara med och tävla!! :-)

2012-01-29
Postat av: Sugarangel

Jag är med och tävlar! :)

2012-01-29
URL: http://sugarangel.blogg.se/
Postat av: Lina

Så sköna de ser ut, hade passat perfekt att ha under löparkläderna!

2012-01-29
Postat av: annika

jag är gärna med och tävlar

Postat av: Therese

Åhhh stå fina!! Efter att ha tappat 20 av 25 gravidkilon så kanske det där snygga setet får mig motiverad att bli av med dom sista kilona!

2012-01-29
Postat av: Jenny

Jag är med :)

2012-01-29
Postat av: Sara

Jag är gärna med och tävlar. Älskar rosa! :)

2012-01-29
Postat av: Annica

Vill vara med och tävla!

2012-01-29
Postat av: Louise

Hej!



Snällt av dig att lotta ut ytterligare ett set.

Jag är personligen defintivit ingen small, snarare stor medium - large. Så sannolikheten att jag skulle få på mig något som är för litet för dig är inte så stor.



Jag skulle dock vilja vinna detta åt min lillasyster. Hon har verkligen fått upp ögonen för träningen och skulle bli tokglad om hon fick detta fina set.



Håller tummarna, kramar

2012-01-29
Postat av: catrin

jag är gjärna med :D

Psykisk Sjuk Mamma, Syster med förståndshandikapp misanhandlad och kidnappad - följ min kamp - http://casan.blogg.se

2012-01-29
URL: http://casan.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag vill tävla!

2012-01-29
Postat av: Kerstin

Hej! va snällt!

ag är en S (till slut blev jag det) och jag håller tummarna!

2012-01-29
URL: http://thebaglady.se
Postat av: PESSYS

Allt bra med dig finis? :D Kramizzz!

Va även med i Veckans bloggish nu på bloggen där du kan länkas inför hundratals läsare! Grejjer de va? ;) Puss!

2012-01-29
URL: http://pessys.blogg.se/
Postat av: Kristina

Hej!



Min träningshistoria började för cirka ett år sedan, då jag absolut inte var nöjd med min kropp efter för mycket tröstätande efter att det tagit slut med min pojkvän. Men jag lyckades hitta motivationen och har nu fått tillbaka min slanka kropp... kommer naturligtvis fortsätta med träningen för min hälsas skull. Och det skulle kännas mycket roligare med snygga träningskläder, så jag vill gärna tävla om det fina setet. :)



2012-01-29
Postat av: Linda Mazaheri

Hej! Haft en bra helg?

Kram



ps. Anmäl dig till dagens blogg och var med och tävla gratis om att få ta del av mina besökare!

2012-01-29
URL: http://lindamazaheri.com
Postat av: Andrea

Perfekt inför det nya året med ny start på träning så behöver man ett bra under för att allt ska sitta på sin plats och träningen ska ge ett bättre resultat. Så jag är så hemskt gärna med och tävla om det rosa-setet! :)

2012-01-30
Postat av: Elin

Jag är hemskt gärna med :)

2012-01-31
Postat av: Remove Stickers

Thnx for providing this resource within your site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback