Jenny´s birthday afternoon tea

Jenny´s afternoon tea med dresscoden: brittisk och aristokratisk lady (passade mig som är brittisk iaf) var helt fantastisk på alla sätt, och dessutom så himla kul att själv bli bortbjuden på en tjusig fika. Jag är ju van vid att alltid vara värdinna, men här var det bara sitta och äta godsaker och bli serverad. Underbart! :-)


Jag och födelsedagsbarnet Jenny. I present fick hon en stor bukett rosa rosor och en champagne-afternoon tea på Grand Hotel med mig och Tora. Ser vi fram emot!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Här kommer ett litet tips till alla fina läsare, jag säljer en likadan laptop som Engla (Englas Showroom) har från märket Sony Vaio. Spana in länken nedan om ni skulle vara intresserade! Hoppas att alla får en fortsatt härlig dag!



http://www.tradera.com/fynd-shabby-chic-popular-och-fin-laptop-fran-sony-vaio-auktion_340255_148266260

Postat av: Hanna - Mode, smycken och min vardag

Vad roligt!

Postat av: Annoula

Sv: Jag vet inte :). Jag använder alltid receptet från Sju sorters kakor. Funkar lika bra varje gång!

2012-02-01
URL: http://www.annoula.se
Postat av: Carl-Alfred

Mysigt! :)

Postat av: Hanna

Kommer du bra överens med Jennys syster? Hon syns aldrig i din blogg och du syns aldrig i hennes blogg...

2012-02-01
Postat av: Kelly

Hanna: Jag är vän med Jenny bara, så jag hänger inte med Mogi, som är hennes lillsyrra :-) Men vi har träffats ett par gånger och hon är jättetrevlig :-)

2012-02-01
URL: http://kellybiddle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback