Eggwarmers

Ni som följt min blogg ett tag känner ju till att jag har majoriteten av Roy Kirkham porslinsservis med Redoute Roses och målet är att ha allt som finns. Varje månad köper jag några saker, då allting kostar en slant men kvalitén är fantastisk.

Jag har hittat en jättebra dansk sajt som säljer delar man inte kan få tag på i Sverige. Bl.a dessa söta äggvärmare som skulle passa perfekt till mina äggkoppar. Dock verkar det som att det endast är en webshop för återförsäljare, men har mailat dem för att se om det går att lösa.


Bilder lånade av www.spb.dk


Kommentarer
Postat av: Angel

Vilken inspiration ud är kelly men hur hinner du?asså emellan jobb,träning o allt skulle jag aldrig hinna det du hinner utan en väl planering ;) Du är awesome

2012-01-25
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Sugarangel

De var ju ursöta!

2012-01-25
URL: http://sugarangel.blogg.se/
Postat av: Henrik Stigell

Haha! Har aldrig sett något liknande :D Men det kan väl vara praktiskt om man kokar mycket ägg!

Postat av: Stephie

Ja, danmark är rätt nice inredningsmässigt. Älskar att gå runt o kolla in i fönstrena på kvällspromenaderna här i Odense.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback