Handla hemifrån

Jag har fått testa Mathem.se, som är en tjänst på nätet där man kan handla alla sina matvaror utan att bege sig ut i kylan och slasket och slippa bördan att bära tunga kassar.

Man går helt enkelt in på hemsidan, blir medlem (gratis) och klickar i de varor man önskar. Utbudet är som en vanlig matvaruaffär med kött, bröd, mejerivaror m.m. och levereras till dörren redan nästa dag vid den tiden på dagen man önskar.

De erbjuder även färdiga matkassar och delar även med sig utav flera bra recept. Snart kommer ni hitta några av mina där ;-)


Varor jag plockade ihop från Mathem.se. Passar perfekt då min systerdotter Elvira kommer hem till mig på torsdag och vi ska baka tillsammans.

Kommentarer
Postat av: donnasandra

Nice :-D

2012-02-21
URL: http://www.donnasandra.se
Postat av: elsa nyström

Vad smart! är det lika kostnader som i butik eller hur är det? :)

Postat av: Milla

smart,få se omdet funkar i gbg också eller är det ara sthlm?Kan v bra att skriva.

Postat av: Helena

Det verkar inte dumt det där :)

2012-02-21
URL: http://hennas.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smycken och min vardag

Vilket bra tips!

Postat av: Elvira

Jaaa det ska bli så kul :D

Postat av: jennys dockhus

vad härligt att få det hem till dörren :)

Postat av: Blondie

Jag gillar faktiskt att handla. Kan gå hur länge som helst och tänka på olika maträtter eller bakverk som ska göras och få idéer :)

2012-02-22
URL: http://blondiegbg.blogg.se/
Postat av: Karin

Handlar på webben här i Shanghai också och älskar det, väldigt praktiskt, finns ju roligare saker att göra än att åka till mataffären:)

Kram på dig

Postat av: Carl-Alfred

Härligt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback